Lompa75 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hei! Vi har flyttet nylig til Tiller og lurer på om det finnes en dagmamma til å passe jenta vår på nå 10 mnd fra 25.januar? Eldste jenta vår går i bhg på Sjetnemarka, så det er flott om du holder til i dette området eller på Tiller, men er ikke noe krav. Ta kontakt med meg ) [email protected]
jentedi Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 heihei. Jeg kan passe jenta di. bor ikke på tiller,men byåsen
Lompa75 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg dytter denne oppover litt. Vi har sårt behov for en dagmamma snart. Jeg har desverre ikke førerkort, derfor ønsker vi en dagmamma i nærheten av der vi bor/jobber. Det vil si rundt Heimdal, Sjetnemarka og Tiller. Dagmammaen kan gjerne jobbe hjemme hos oss. Mvh Hege
snowcake Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Jeg dytter også... Trenger en snill, omsorgsfull og dyktig dagmamma i samme område.
Lompa75 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei! Hvordan løser du det hvis du ikke finner en dagmamma? Hvor gammel er ditt barn og hvor lenge tenker du å bruke dagmamma? )
snowcake Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 hei, tenkte å spørre deg om det samme:-) Han er 2 år, aner ikke hva jeg skal gjøre hvis vi ikke finner noen som kan passe han. Bhg er håpløst å få plass i, til og med på ranheimsiden... I utgangspunktet vil jeg han skal gå i bhg, så evt dagmamma hadde vært aktuelt i en overgangsperiode. Jeg skal begynne i ny jobb, så jeg kan ikke være hjemme lenger. Uff, dette er så vanskelig!
Lompa75 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har ikke fått meg jobb enda, så jeg går hjemme en stund til. Men plutselig dukker det opp noe, men må evnt takk nei, hvis vi ikke har fått noen plass et sted. Håpløst, virker det som... Ikke helt umulig at jeg kunne passet han, men det kommer ann på hvor mye. Hvis det er hver dag hele uka, så tror jeg det blir mye... Send meg mail og hold meg litt informert? [email protected]
athene-60 Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg bor i Romolslia og har ledig plass. Hvis du ikke syns det blir for langt unna så ta gjerne kontakt.
Nanny Byneset Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Hei=) Jeg er en sprek dame på 47 med 14 års erfaring i Dagmamma yrket.jeg har for tiden 2 gutter på rundt 2 års alderen og kunne tenke meg og passe 1 gutt eller jente til på rundt samme alder før jeg setter stopp for intervjuer i denne omgang. litt om hvordan jeg gjør ting er beskrevet i profilen min her på siden. For og finne profilen min klikker du på "nickèt" mitt nederst i denne annonsen. Så hvis du er på utkikk etter en erfaren og ansvarlig Dagmamma så må du gjerne ta en titt og kontakte meg pr Mail til [email protected] for en samtale hvis du ønsker. Håper og høre fra deg\dere. Mvh
Nanny Byneset Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Beklager,dette ble ikke som jeg trodde. denne henvisningen var ment til "Snowcake" da det er den alders klassen jeg er på utkikk etter.. Ønsker lykke til videre med søken av dagmamma til deg "Lompa75". Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå