mille260 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 min samboer og jeg har vært på fertilitetsklinikken i porsgrunn for å sjekke sæd kvaliteten.. Der fikk vi beskjed om at det ikke var nødvedig å ta noen prøver.. pungsteinene var for små og di fikk ikke ut noe da.. legen mente at det var en genetisk feill.. er alt håp ute for oss??
akicha Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Nei, dette har jeg ikke hørt om før... Dessverre! Men, jeg syns det høres rart ut at de ikke ville ta en prøve for å SE i det minste! Det kan da ikke koste all verden det? Hva ville de at dere skulle gjøre nå da? Man får hjelp for så mye og på så mange forskjellige måter nå, så jeg håper at det finnes en hjelp for dere også :-)
tuppelupp Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Vi har ikke fått denne beskjeden men holder på med icsi pga dårlig sæd. Tenkte bare nevne at dere kanskje skulle bestille en time hos Ken Purvis. Mannen min var der til utredning før vi søkte icsi,Han er veldig dyktig og undersøker alt nøye!! Lykke til!
Rose69 Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Kanskje dr.Purvis kan hjelpe her?? J har ikke erfaring fra han, men mange andre her har!
hååååper82 Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 hei hei, Min mann har også små stener, fant ingen sædceller i levert prøve, men fant noen få ved TESA, skal ha ICSI med TESA i begynnelsen av 09. Så nei alt håp er ikke ute. Dere bør be om hormonprøver og å få foretatt en TESA. Merkellig svar å få forresten, dette så de ingenting om på riksen, kun at det var liten sjanse for å finne noe, men de valgte å prøve uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå