lolipoli Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Bare nysgjerrig.....Min sønn på 6 mnd kan krype på alle fire, sitte selv, stå på knærne, si pappa, snu begge veier og rulle, leke med leker der han trykker på knapper for å åpne figurer og så lukke dem, danse sittende ved å vri på rompa:-)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 nå er ikke min helt 6 mnd ennå, blir det 27. desember. Men han kan: Gaule, altså rope skikkelig høyt,snu seg begge veier (rygg til mage er favoritten),sitte med litt støtte i ryggen, riste på alle leker han holder, holde flasken selv (bare gir ham den, så spiser han på egen hånd mens han ligger på leketeppet), reise hele overkroppen mens han ligger på magen,skyte rygg og karre seg bakover når han ligger på ryggen,studere seg selv i speilet,le,spise med skje(men ikke uten masse søl og bom på munnen),stå på fanget mens vi holder ham rundt magen. ting han ikke kan ennå:krype på magen,sitte alene,snakke,og mye mer;)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 min er ikke 6 mnd, men 4,5 mnd. han kan: rulle fra mage til rygg, og rygg til mage. når vi holder han på fanget, setter han seg opp selv. han åler seg fremover på en helt merkelig måte. hmm hvordan forklare..... som en havfrue? altså sånn svaiende. ser helt teit ut. hehe. han skravler masse lyder, ler og smiler. sier vi bø til han så ler han seg ihjel. hehe. også kommer han seg rundt i sirkler da. tar tak i alt han kommer over og putter i munnen. han elsker å ligge på gulvet da storebror leker med duplo. da er han voldsomt ivrig med klossene.
Joikaboll@ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en lat halvtåring som i går startet sin rullekarriere. Han har alt for mange fang å sitte på om dagen så det blir dårlig med gulvtrening på han. Han har 3 store storesøsken, mamman, pappan og morfar som bærer og har han på fanget dagen lang. Han "er med", sprater og skravler i ett. Spiser selv, "smitt og smule" (les: skalk, kavring, kjeks osv) løper over gulvet i gåstolen de 2 minuttene han får bruke den. Han reiser seg til stående om han sitter i soffan med nesa mot sofaryggen. Finne smokken når den ligger innenfor rekkevidde og putte den i munnen selv har han gjort noen mnd nå. Han plukker leiker, rister og rangler på dem fra hånd til hånd og i munn. Linus gjør alt han ikke bør gjøre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå