Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har vært hjemme 3-4 mnd. Når folk spør meg om jeg koser meg hjemme føler jeg at jeg lyver når jeg sier: ja da det er så koselig så! Er det vanlig å glede seg mer over barseltiden første gang? Jeg har ei jente på 3 år fra før av. Og da koste jeg meg mer, og klarte å glede meg mer over de små tingene. Begynner å lure på om jeg er litt deprimert, men det er ikke så lett å vite da jeg er sliten og lei. Og ikke så lett å vite hva som er hormoner og hva som er "meg".
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Har det på samme måte som deg. Jeg har en på 2,5 år og ei på 4 mnd. Jeg er så sliten langt inni margen for tiden. Jeg både leverer og henter eldste i bhg og er som regel alene med begge frem til leggetid. Sliter med dårlig samvittighet for eldste. Snuppa krever ganske mye når han er hjemme så føler at jeg ikke får kost/lekt med han så mye, noe som gjør at han trasser ekstra mye. Når jeg hører andre som er hjemme med to små og koser seg så mye, så blir jeg misunnelig. Skal sies at jeg også har kroniske smerter i kroppen (fibromyalgi), så det har vel kanskje litt å si.. Har også lurt på om jeg begynner å bli deprimert, men som du sier så er det sannelig ikke lett å vite hva som er hva.
Trulte76 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 jeg oser meg det gjør jeg, men forskjellen fra de to første er at jeg hadde venninner som også var hjemme. Nå er jeg likssom alene, for andre jobber. Så sånn er det litt kjedeligere. Men jeg koser meg veldig ilag med lillegut da. Skulle bare ønske jeg hadde venninner med babyer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå