olle-bolle Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er nå 7+2 og kan allerede kjenne at jeg har vokst hvis jeg trykker på magen. Olabukse er ubehagelig...Så kjente jeg også hvordan livmora strakk seg i alle retninger de første ukene. Har roet seg nå, men jeg er fryktelig trøtt og litt svimmel. Og veldig spent på hvor jeg ender opp i størrelse...
siljus25 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er 5+4 og kjenner den kulen de snakker om at man skal få i uke 12....samme her med ubehagelig bukse, kvalm og trøtt..det blir arti å se hvor store vi blir da
Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Samme her!hehe...jeg var 8 uker på vei ca. Trodde det var jeg som innbilte meg at jeg fikk mage, for det er jo det man ønsker seg, og gleder seg til:)Jeg kjøpte ganske så tidlig mammabukse, å det var en befrielse:)Jeg er nå 12+5 å lever i de buksene, klarer ikke noen andre. Trøttheten har begynt å gå litt over, men blir sinnsykt sliten etter en halv dag på jobb..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 grunnen til at man får det så tidlig er vel pga mye luft..? Jeg har oxo en liten anelse av mage nå, er 7+4. Har en bitteliten mage fra før av da, men ser at den har endret form hehe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 sikkert et rart spørsmål, men hvorfor skriver dere 7+4 uker på vei, i stedet for 11 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 7+4 er 7 uker og 4 dager.. Sjarmerende spørsmål synes jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå