Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går helt greit når han er alene med pappaen da jeg ikke er hjemme,men hvis både jeg og min mann er tilstede er det kun mamma som gjelder. han hyyyyyyyler hvis pappa skal kle på,hjelpe med noe eller bare jeg skal på do i to minutter! LITT slitsomt liksom! hvis han våkner på natta er det også kun mamma som duger....................spørsmålet er altså,hvordan snu dette? han har alltid vært en mamma gutt,men nå tar det helt av!

Skrevet

Jenta vår på 17 mnd er ganske lik. Bare mamma som duger. Superstas med pappa når mamma ikke er der... Har blitt verre i det siste, men alltid vært mamma som er favoritten. I tillegg er må mamma ha fokus på henne hele tiden. Ikke sitte ved dataen feks. SLITSOMT! Vi prøver å være bevisste på det, la pappaen gjøre mye, og overhøre når hun hyler tydelig bare trass, men det er ikke så lett. Tror ikke man kan gjøre så mye annet, og så går det vel over etter hvert. Få 15åringer som bare akspeterer mamma...

Skrevet

Er ikke det herlig da? :)

Har en liten mann på 20 mndr her og, som vil bare ha mamma når det gjelder legging, bading, kle på etc.... Kun mamma han vil ligge inntil når han kommer på natta... Ååååå, jeg syns det er så kos jeg da... Må bare nyte det nå, for snart er det bare pappa hele dagen, når han får lov til være med på litt mer som pappan gjør:) Eller så går det over av seg selv helt naturlig vil jeg tro:)

Vi har en gutt til på vei, så jeg bare gleder meg,hehe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...