Gå til innhold

hvor mye psykisk/fysisk energi trengs for fødsel?

Anbefalte innlegg

jeg har vært syk hele svangerskapet å nærmer meg slutten.har endel muskelsvinn å vært liggenede stort sett hele tiden,så det sier litt. så jeg er ikke fysisk å mentalt klar for noen fødsel.

dere som har født før,hadde dere klart en ny fødsel med elendig form?

de kan umulig la meg gjennomgå det...

Fortsetter under...

husk at din kropp er skapt for en fødsel å det å bære et barn frem, kroppen din vil sikkert ta frem de kvinnlige urkraftene bare en kvinne har for å hjelpe deg gjennom fødselen, må være veldig tungt å være syk gjennom hele svangerskapet, men synes du burde fått råd å veiledning av legen din vist du er redd du ikke vil klare en fødsel :)

lykke til!

p.s den beste måten å forberede seg på er å tenke possitivt :)

hei

jeg har født to ganger før, og hver gang de siste ukene før fødselen har jeg følt meg nedkjørt og lite motivert. Jeg har ligget på sofaen, sånn halvveis støttet opp mot sofaryggen fordi jeg ikke kunne sitte skikkelig og ikke ligge skikkelig og ikke orket å spasere rundt så mye.

Men hver gang har jeg funnet motivasjon rett før fødselen og fått de kreftene jeg har trengt. Plutselig energi har vel faktisk vært et tegn på at fødselen nærmet seg.

Nå har jeg riktignok ikke vært svekket med muskelsvinn og den slags: bare latskap og vektøkning.

Snakk med jordmor eller lege om dette og få dem til å vurdere din form.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...