Gå til innhold

36+1

Gjest

Anbefalte innlegg

Ja nå nærmer det seg jul og nyttår, og da er det sannelig bare noen dager til termin etter det :) Formen, tja hva kan man si. Vondt å snu seg i senga, ryggen er svai, bekkenet et helvette enkelte dager ( men trøster meg med at det fins folk som har det ti ganger verre) men jobber fortsatt 50% tom Torsdag i neste uke og har fått skryt av sjefen min som sa at han synes jeg er tøff som står på, selv om jeg er høygravid :) Magen flytter nå på seg når lille snur og rører på seg der inne, ikke "rykninger" som det var før, kan også kjenne en fot som stikker ut hver dag ;) En liten kul som rører på seg når jeg tar på magen. Nå kjenner også pappan liv der inni, noe han ikke gjorde tidligere! Vi lå i senga i morgest mage mot mage og tror du sannelig ikke han fikk et spark på seg. Hehe ;) Har mistanker også om at slimproppen gikk for en uke siden ( ikke sikker da men) , så nå blir det spennende å se om det blir 08 eller 09 baby.. Gleder meg veldig til babyen kommer nå. Litt lei av den store magen, og veldig spent på om den lille er gutt eller jente. 29 dager igjen nå, I'm counting the days :D

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...