*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hun er 20 mnd og heter "bare" Aurora, storesøsteren har dobbeltnavn. Men da lillesøster kom, så klarte vi ikke finne ett navn til til henne.. Vi ga opp og sendte da inn. Nå har vi kommet på den "geniale" ideen om at hun kunne ha hett Aurora Helene etter farmoren sin (mellomnavnet til farmora). Blir det for dumt? Syns liksom jeg ser oss "forresten, nå heter hun Aurora Helene, ikke bare Aurora." Hva syns dere? Hadde nok ikke kommet til å brukt navnet noe særlig da. Kun på papiret.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Det synes jeg er helt greit. Det er flott å kalle opp igjen, og hun er fortsatt ikke så stor at hun selv vil synes det er rart. Jeg hadde ikke giddet å utdype at vi har gitt henne et ekstra navn heller, annet enn til nærmeste familie såklart.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hadde jeg hatt søsken med to navn hadde jeg kanskje lagt til et ekstranavn på den andre! Det er jo mange som bytter navn når de blir eldre, og siden det bare blir på papiret så slipper dere å forklare alle rundt dere at hun har nytt navn! Gjør som dere selv føler for, siden dere velger å bruke et navn som allerede er i familien får det jo mer betydning enn å bare velge et tilfeldig fordi dere syns hun skal ha to navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå