heidim79 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Har lest flere innlgee her om Babyklister Berberis fruktus comp, og lurer på om noen har noe erfaringer med dette. Jeg skal gjennom fryseforsøk tidligst 15 mars 09. Hvor bestiller man dette? Kan man få best dette via homoepat eller helsekost her i Norge Er det dyrt? Takk for alle svar:)
Turte79 Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hei hei:) Jeg bestilte det gjennom helseriet.dk og fikk det levert i postkassa etter 4dager. Betalte enten 249 eller 349.. Husker ikke helt.. Har ikke fått prøvd det enda da vårt fryseforsøk ble avbrutt, men har hørt om mange positive erfaringer så det er absolutt verdt det! Og når kostnaden ikke er større så er hvertfall verdt det:)) Lykke til! )
koz'pia Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hei,dette kan også kjøpes på Løven apotek i trondheim.Løven apotek ligger på byhaven kjøpesenter.Mulig de sender pr post.Koster ca 180,- pr flaske.
heidim79 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 Bruker dere dette uten å snakke med sykehuset eller har dere gjordt det? Hører til på St.Olav, men har ikkr snakket med dem om dette. Så bra at det finnes her i landet og at det ikke er dyrere da:)
Kine71 Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Heisann! Jeg brukte det dette gang fra etter uttak sammen akupunktur før og etter innsett. Hører til stolav, ikke nevnt dette for dem. Fått positiv test denne gangen jeg på min andre innsett, så jeg kan jo anbefale dette:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå