aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en baby på to uker og jeg lekker mye morsmelk!! Hadde det samme problemet sist men fant da ut av chicco sine amme innlegg var tingen!! Nå har de gått ut av produksjon..natusan sine er en vits, de lekker jeg igjennom på et blunk. Noen som vet om noen ammeinnlegg som ligner på chicco sine dvs som har en plast bakside som holder væsken inne i innlegget? Har kjøpt medela sine i dag, men de er jo bare tynne og ynkelige papirinnlegg.
Endelig-mamma Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 oi, da må jeg visst innom apoteket og hamstre noen pakker av chicco sine. Har du prøvd Avent sine? Jeg bruker litt coop og chicco om hverandre, men liker chicco best
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hei! Har samme problem som deg.. Har kjøpt avent sine. De er ikke like bra, men ok...Har iallefall holdt meg tørr og klistrer seg ikke fast.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 Har ikke prøvd avent sine, har de plastbakside?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 du får kjøpt chicco sine på apoteket. bare ikke de samme som de solgte for 2 år siden. de er plast bakside. men er ganske lite i pakken og den koster vel rundt 50 kr. husker ikke helt. men synst det var dyrt. avent og natusan sine er bare tull må jo bytte 4 ganger for dagen minst.
*En rosa og en blå* Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Har du prøvd Avent sine oppsamlingskopper? De bruker jeg når presset er for stort.
Erisa* Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 På bleieboden.no ser jeg at de har noen som er i plast, som virker ved å trykke inn brystknoppen, slik at du ikke lekker. Du kan jo se der? Jeg brukte gjerne Avent innerst og ull utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå