Gå til innhold

Er det virkelig rart at gutten vår påsnart 8 mnd har perioder han våkner på natta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som nå har han en liten periode virker det som da han våkner både 3 og 4 ganger i løpet av natta.

Er ikke dette økedøgn antageligvis da jeg ammer??

Erfaringer?

Får lissom høre hvis jeg er litt ekstra trøtt en da(ja er ett lite murmeldyr som liker og sove) at jasså har han vært urolig inatt også får jeg høre ja men er jo ikke noe grunn til det,han er jo så stor nå at han burde sove gjennom natta nå.

Er jo som sagt bare en liten periode så går vi tilbake til normalen...

Skrevet

Det er nok helt normalt. Er inne i en sånn periode her også, tror det er tenner... Men kan være økedøgn som du sier eller andre ting! Snuppa her og 7,5 mnd!

Skrevet

godt at det ikke er bare meg:)

Ja driver noe med tenner han min også biter seg fast overalt og knurrer;o)Så kan nok ha litt og si det også.

lol

Skrevet

Sånn er det her òg, men jeg fullammer så og si enda da. Så gutten min ER sulten på natta. I natt ville han bare ha mat 2 ganger!! Fikk sjokk jeg! =P Vant til å amme 3-4 ganger! =P

Han får også to tenner til oppe, så våkner en del pga det også.

Gutten min er forresten født 17. april! ;o)

Skrevet

vi gir fast føde og mat. Her er det opp 3-5 ganger om natta. Får mat første gang. Så lar vi henne sovne igjen de andre gangene. Så våkner hun rundt 5 så er det opp og få mat (da er hun lys våken) sitte oppe i 1,5 time og sove igjen til halv 8. Og IKKE no søvn på dagen omtrent.

Jippi.. søvn? aldri hørt om...

Født 27 april

Skrevet

Ok.

Grunnen til at jeg spurte er for man hører så mye om nattavenning så fikk nesten inntrykk at jeg var rar som var oppe om natta og ga pupp enda:)

Hehe deg *tybber*husker jeg fra chatten inne her på det mest høygravide;)

Lilo og forresten oxo var det ei til med tvillinger.

Skrevet

Hehe er på chatten nå jeg :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...