mamarama og lille banan Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 i natt og i morges tisset lillegutt på 1,5 mnd seg igjennom pampersbleiene og klærne TRE ganger...jeg synes verken pampersbleiene eller liberobleiene har riktig passform til gutten min. de blir alt for romslige rundt lårene...libero 2 synes å være litt tykkere, men de er også for vide rundt lårene. erfaringer og tips mottas med takk
MammaCecilie Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg liker pampers best. Brukte libero i starten, men syntes de er så stive og kjukke. Han tisset gjennom liberobleien flere ganger på en natt. Han fikk røde merker rundt lårene og begynte å bli veldig sår av den stive bleia som gnisset mot huden hans. Byttet til pampers. Syntes de er mye bedre. Han sluttet og få røde merker rundt lårene og sånn, de er mykere, tisser ikke gjennom lenger. Selvom pampers er tynnere så tror jeg faktisk de tåler mer tiss i bleia.
A og G Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 har brukt begge deler, og nå ser jeg at om natta må vi bruke libero, for ellers så tisser hun igjennom. Ellers går det greit hvis jeg bruker pampers om dagen og skifter etter hvert måltid ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå