Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

jeg skal til ultralyd 30.12 og gleder meg noe ekstremt.

Jeg er litt usikker på om jeg skal vite kjønnet eller ikke. Faren til barnet vil gjerne vite det. Det vil bestemor også, for hun vil begynne å strikke til det lille nurket.

Vil dere vite kjønnet, eller er halve spenninga vekke da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139282577-vil-dere-vite-kj%C3%B8nnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halve spenninga er vel ikke borte bare for at man vet kjønnet på barnet.

Man er jo like spennte uansett på hvordan barnet er når det er født. jeg fikk vite kjønn sist gang. og det viste seg å være riktig også, så det ble en liten jente. Tror jeg vil vite det denne gangen også, så vet jeg om jeg skal kjøpe blått eller om jeg bare skal bruke alt det rosa vi har fra før :) syntes det var kjempegreit å vite kjønnet

Vi fikk allerede vite kjønnet på privat UL i uke 14, det var nesten helt sikkert. Vi angrer ikke et sekund, så koselig å glede seg og å kunne kalle babyen en han eller hun. Dessuten er det jo ganske stor forskjell på gutt eller jente, det i seg selv er noe vi føler at vi trenger å forberede oss på også.

Annonse

Heisann

Venter nr. 3 ...

Med nr. 1 var jeg sååååå ufattelig dårlig - Da valgte jeg å få vite kjønnet. Mest for å få bort følelesen av en "alien" som bare gjorde meg syk! ... og få et nærmere forhold til JENTA mi :)

Var veldig dårlig med nr. 2 også, men da valgte jeg å vente til fødselen. Da gledet jeg meg mye mer til å få et BARN - og hadde ikke den samme "alien"-følelesen ... Var utrolig koselig å ikke vite det den gangen :) (Ble forresten en jente!)

Når venter jeg som sagt nr. 3

Denne gangen er situasjonen litt mere spent !

Jeg har ny mann, som har en gutt og en jente fra før - Selv har jeg to jenter ... Guttungen FRYKTER STERKT at han skal få enda en søster. Vi har derfor besluttet å få vite kjønnet - Blir det en jente, behøver jr. nærmest terapi, så det er vel godt å få forberedt han dersom det blir nok en jente :)

Rart med det, for jeg ønsker meg en jente, men håper det blir en gutt ... eller var det omvendt!?

Jeg vil vite det og samboeren ikke... Hm. Elsker å holde på hemmeligheter så det kan bli gøy :-) Men, vi må vel bli enige innen den 7.januar... Som broren min sa da de skulle ha barn: "Det mest spennende er ikke hva det blir, men hvem det blir!", og det holder jeg meg til. Greit å vite ut av praktiske grunner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...