Gå til innhold

gulle har mista interessen for pupp! 7,5 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har får pupp etter hvert måltid, men i det siste er det lite han vil ha og jeg merker at jeg er i ferd med å miste melka... Jeg har også prøvd å heller gi han melk mellom måltidene så han er litt mer sulten men ingen interesse. Vann fra tutekopp går ned på høykant... andre med samme promblem? skal jeg prøve med mme? han har aldri likt det før...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjeksmonsteret
Skrevet

Jeg har det samme problemet.. Han er 8 mnd og har bestandig elsket puppen. Han kunne amme 20-30 ganger i døgnet om han bare hadde fått lov. Nå etter at barnefaren nattavvente han mens jeg skulle bort noen timer en natt, vil han ikke amme mer en maks to ganger på dagen. Har prøvd å gi både mm og mme på flaske, men det er håpløst. Jeg gir han grøt me melk i, i håp om at han får i seg nok melk. Han er ikke så glad i vann, men noen slurker går ned med hvert måltid. Han spiser fast føde fire ganger om dagen.

Har du nattavvent han?

Skrevet

ja jeg har nattavvent han ja! men har får pupp i 5 tiden ennå da (for da ¨såver har til 8). den 5 puppen elsker han! er stortsett da han spiser mest! får ellers 4 måltider hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...