Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei. leste litt på kompl.sv.skap som du nevnte en gang vi kunne. godt å høre at du blir passet godt på. tenker jo på deg vettu. er jo ingen drømmesituasjon å være borte fra fam. når man trenger dem mest, men det høres jo ut som dem tar det alvorlig på tss. og du får ta det med ro så godt du kan. og kos deg med mannen din i kveld.

mange lykkeklemmer fra line christin

ville bare informere dere om at kumilla skal få lille gullet sitt i dag. hun skal ta ks. i dag. hun har høyt bt. og babyen vokser ikke så dem så det best at babyen kom ut nå. så vi får krysse fingrene og sende maaange gode klemmer til henne og familien

.

Hei hei, kjære dere.

Nå har jeg endelig kommet meg. Litt i alle fall. I dag er det torsdag ettermiddag og lillegutt er 3 dager gammel.

Jeg har lav hb på 8 så jeg er litt svimmel kan man si men utenom det er formen stigende. Jeg har mindre vondt i såret og er oppe mye.

Jeg fikk ha vidunderet mitt på brystet i en times tid på tirsdag kveld og det var utrolig fantastisk, skikkelig følelsesladet første møte. Fikk jo ikke sett han da de tok ham ut. Så det var sterkt. Han er nydelig og lå og gryntet. Jeg kjente igjen bevegelsene hans fra han var inni magen.

I går fikk jeg ha ham på meg i halvannen time to ganger og det blir bare bedre og bedre. Jeg elsker ham allerede like mye som de to andre guttene mine (som jeg ikke har sett siden søndag nå, og det er tøft)

I dag har jeg hatt ham oppe en gang, og han har sugd fra brystet. Begge faktisk. Helt utrolig, enda så liten han er så har han skikkelig krefter, han sugde seg fast og ble der en stund, smattet og koste seg. Etterpå begynte han å hikke så han har nok fått i seg noen dråper. Jeg har ikke fått melk enda men den kommer jo. Jeg pumper og pumper meg hver 3 time.

Skal bort til ham etterpå (nå ligger han og sover) og amme mer.

Det er like fantastisk som de andre gangene jeg har blitt mamma og det er definitivt verdt alle ukene med redsel og usikkerhet.

I kveld kommer venninna mi på besøk og det gleder jeg meg til selv om jeg sikkert får sammenbrudd, hormonell som jeg er.

Min kjære er hjemme med ungene, vi vil ikke ta dem hit etter lange dager i barnehagen, de blir jo hentet seint når han er på jobben og de legger seg 7 så vi fant ut at de kan komme på lørdag. Jeg kan nesten ikke vente.

Keisersnitt er ikke å anbefale. Jeg hadde ikke trodd det ville være så vondt etterpå. Men nå går det bedre altså.

Da foretrekker jeg faktisk en vanlig fødsel.

Åssen er det med dere andre da?

Skal lese oppdatering nå.

Er utrolig kos å lese alle hilsener altså.

så godt å høre kumilla. godt å vite at minsten er sterk og at du kommer deg i formen. ja det er ikke noe bedre med ks. nei. og amming kan ta litt tid etterpå. det gjorde det på meg å. men når det først kommer så kommer det=)

ønsker deg alt godt fremover. nå er det vel en stund til vi sees igjen,men ser fram til det!

håper du får en suuuper jul med minsten og familien.

klemmer fra line christin

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...