Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Er det bare sånne rosemalte i tre som kalles for kaketine, eller heter sånne i plastikk også det? Ei venninne har sagt at hun ønsker seg kaketine, og så ble jeg usikker på om hva det egentlig er hun ønsker seg. Vil prøve å unngå å spørre henne, for da forstår hun jo hva jeg har tenkt å kjøpe!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg sier kaketine til både tre og plastikk, men kanskje det er forskjellig fra folk til folk? Jeg hadde kanskje spurt, men er det vanlig å ønske seg en rosemalt kaketine i tre av en venninne da?
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hehe, det er jo sant:-) Det er jo veldig dyrt og litt spesielt, så det taler jo for at det er en enklere plastutgave hun ønsker seg. Men så er hun veldig glad i litt gamle ting, så jeg tenkte kanskje hun ønsket seg en i gammel stil. Det har jeg i så fall ikke råd til, så da får jeg finne på noe annet. Men kanskje jeg skal gamle på en sånn i plast. Kan jo være kjent å ha uansett, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå