aaha Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 han var forkjøla med febre i slutten av november, og har siden det slitt med hoste, selv om han er i god allmenntilstand. Begynte å bli bedre igjen, men også vært litt sånn snørresurklete hele tiden. Så plutselig i dag har han fått en sånn skikkelig ekkel lyd på hosten, når han puster ut, akkurat som om det sitter et fremmedlegeme der en plass, litt sånn pipete obstruktiv Han har ikke feber og er i god form. Burde jeg ringe lege, eller er det vanlig å bli plaga med å være snørrete og hoste lenge etter forkjølelse?
zikosmor:) Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 er en stundsiden dette,men når gutten min på 4 mnd var sånn fikk han slimløsende hostesaft,og så varma jeg jordnøtt olje og smørte på brystet hans og brukte ullbody..det var dette jeg ble anbefalt og det hjalp.var ikke hos legen.di sier jo det at om allmenntilstanden er bra så gjør det jo ikke noe. men det er jo du som ser hvordan han er da,kan jo ringe å høre hvis du syns det er ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå