Gå til innhold

Änglamark sensibel og Yves Rocher produkter- noe for baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med produkter fra Änglamark (coop) for sensibel hud, og babyproduktene som selges hos Yves Rocher. Sistnevnte bruker så vidt jeg vet trollhassel i Hamamelis som er for både babyer og voksne. Men jeg er redd det kan være for sterkt for babyhuden. Noen som kan anbefale disse produktene? Har en del Änglamark bodylotion liggende, og også Pure Calmille (YR) Hva med erfaring av sistnevnte (Pure Calmille)...?

Skrevet

ikke hadde jeg bukt yves rocher til babyen! de er jo kjente for å å være ganske så sterke, og har mye parfyme og drit i produktene. jer reagerer veldig på de produktene til YR jeg har prøvd. jeg har kjøpt uten parfyme og kjente merker. tar ikke sjangsen å teste ukjente merker på den lille!

Skrevet

Bruker YR på jenta vår som har atopisk eksem( hamamelis). Prøvde all dritten som ble anbefalt av legene, men ble bare verre av disse. Etter at prøvde YR har det blitt nesten borte og kommer bare hvis andre smører på andre ting( les: barnehagen, blir sprø av de snart). Har aldri hørt at de er sterkere enn andre merker......

Skrevet

Har et barn med veldig sensibel hud og et som har tendenser til eksem. Har prøvd ut det meste gjennom årene (den eldste er snart 10) og funnet ut at Weleda-produktene slår alt. Dessuten dufter de naturlig og tar ikke vekk "babylukten"! Kjernemelksåpen (i stykke) fra Helios er også super.

Skrevet

har brukt coop anglamark mye, jenta har aldri reagert på produktene, har brukt babyoljen og sjampo

ville ikke brukt yves rocher, har inntrykk av at de har mye parfyme og tilsetningsstoffer, kan hende babyproduktene er annerledes men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...