Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var klar over at det å innføre grøt ikke nødvendigvis førte til bedre nattesøvn, men nå har det forverret seg fra at tuppa våknet hver tredje time til at hun nå våkner hver time! Virker ikke som hun har vondt i magen.

Er det noen som kan si at " slik var det hos oss også men så roet det seg raskt..." :) Eller gi andre gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik har vi også,men kan dessverre ikke si at det roet seg ned :(,men det går litt bedre når jeg gir grøt til snuppa tidlig på dagen og ikke på kvelden ;)

Skrevet

Min gutt ble mer urolig når vi innførte grøt, men virker som det er vanlig at barn blir litt mer urolig når de bikker 4 mnd - grøt eller ikke. Uansett så gikk det seg til.... gikk fra to nattmåltider til ett... Men han våknet ikke like ofte som tuppa de altså...

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det da babyen min sover bra, men har lest i noen bøker at det for noen babyer kan virke forstyrrende på søvnen om babyen legger seg med full mage. Vet ikke når du gir grøten, men en mulighet kan jo være å gi siste måltidet litt tidligere.

Skrevet

Jeg synes det hjelper å gi det siste grøtmåltidet ca 1 time før sengetid - da får det tid til å "synke litt" før hun skal i seng... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...