Kine71 Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Etter et avbrutt forsøk og 2 til, kan det virke som det har gått veien for oss! Jeg tok to tester i går på rugedag 12 som var svakt positiv og i dag er krysset sterkere, så det må jo bety en ting: At jeg endelig er gravid! Men selv om jeg er glad kjenner jeg også litt bekymring, men må prøve å skyve den bort og ta en ting om gangen! Masse lykke til med dere andre:0) Klem
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer, så herlig førjulsgave dere fikk da :-) Masse lykke til.
Lykkelig mor til tre Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer så mye Kjenner gleden og engstelsen ja. Hadde svangerskap utenfor livmoren sist jeg testet positivt... så klart jeg er bekymret etter å ha testet positivt nå. Men jeg forsøker å bare tenke gode tanker. Går det galt, så går det galt. Men ejg kan ikke gå å tenke på det. For det kan jo hende det går bra denne gangen! Får håpe det går bra for oss begge Jeg testet positivt i går (rugedag 9) og i dag (rugedag 10) Dette blir en GOD jul
Kine71 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2008 Takk for lykkeønsker Turva! Ja, venter på mirakel, da blir det termin samtidig for oss da! Dette skal gå bra for oss. Vi må bare tenke gode tanker:0) Dette blir en GOD JUL:0)
Mille38 Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Åh, Kine gratulerer så mye:) Og lykke til videre, stor klem!!
Mumrikken :) Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer så mye ) Og lykke til videre fremover ))
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 kjempekjekt då! gratulerer så masse!!!! ein får ta ein dag av gangen og prøve å ikkje bekymre seg for masse! håper det går fint=) lykke til med den voksande magen=)
Rose69 Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Gratulerer så mye :-) Dette var hyggelig lesing!!!Da blir det en goooood jul på dere,nissen kom allikevel han...bare litt tidlig ;-) Klem
Sarah70-har 2 gull Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Åh så hyggelig, Kine! Gratulerer!!!! Håper jeg kommer etter i januar! God klem!
Kine71 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2008 Heisann jenter! Takk så mye for hilsener. Litt uvirkelig fortsatt. Ja man får ta en dag av gangen! Jeg ønsker av hele mitt hjerte at dere kommer etter jenter! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå