MammaCecilie Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har planer om å stramme opp litt og få bort de siste 10 kg som henger igjen etter svangerskapet. Jeg har flere ganger prøvd å begynne å trene og spise sunnere, men hver gang begynner og finne opp unnskyldninger sånn at jeg bare kan spise den ene sjokoladen, droppe treningen bare den ene gangen, også plutselig, før jeg vet ordet av det, har jeg sjeia( sånn det skrives?) ut helt. Så får jeg dårlig samvittighet, blir deprimert og spiser bare mer til jeg blir så deprimert at jeg gir det et nytt forsøk. Det er en sånn ond sirkel føler jeg. Noen som kjenner seg igjen. Noen gode råd og tips til hvordan å komme ut av denne onde sirkelen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139281236-tror-det-er-noe-galt-med-viljestyrken-min-noen-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødt&blått Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjenner meg veeeldig godt igjen! Det værste er vel at jeg alltid spiser meg opp på godis FØR jeg skal på slankekur, sånn at jeg ihvertfall får abstinenser..! Jeg har nå prøvd en uke med ketolysekuren, og gått ned 3 kilo.. det er jo motivasjon de luxe! Det beste er kanskje at søtsuget forsvinner og at maten holder deg METT lenge.. ikke sånn mett du blir av å spise gulerøtter lissom! Jeg forventer ikke å gå ned så mye hver uke, og i jula skal jeg kose meg (med måte for en gangs skyld!), men til sommeren SKAL jeg være tilfreds med kroppen i bikini! Det var vel ikke så mange tips, men jeg anbefaler deg å prøve. Søk her på forumet, så får du masse info! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139281236-tror-det-er-noe-galt-med-viljestyrken-min-noen-gode-r%C3%A5d/#findComment-139288572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå