Gå til innhold

Vogn der sportsdelen kan vendes begge veier. Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på en lett vogn der sportsdelen kan vendes begge veier, og der bagen er okei stor. I tillegge burde den kunne kommer med bilstol, være lett og legge sammen og ikke ta så alt for stor plass da vi ikke har verdens største bil. Ble litt mange krav her, men uansett...er det noen som har noen de kan anbefale?

Har selv sett litt på quinny freestyle, men ser at mange har gitt den dårlig kritikk pga liten bag. Det jeg liker med den er at den er veldig lett å manøvrere.

Fortsetter under...

Disse produsentene har enkelte modeller med både vendbar sittedel og mulighet for å "klikke" bilstol på understellet.

-Bugaboo (stor bag)

-Teutonia

-Emmaljunga (stor bag)

-Quinny (liten bag)

-Stokke

-Mutsy (liten bag)

Tror Emmaljunga citycross eller Bugaboo virker som beste valg ut fra kriteriene dine. Så spørs d på hva slags terreng den skal brukes, Citycrossen er bra på all slagt føre, mens bugaboo har litt mindre hjul og er nok litt dårligere på fremkommelighet.

Jeg vil anbefale abc design astro (hvis jeg da har fått med meg alle kriteriene dine..) den er det vendar bag og sittedel på, bagen er overraskende stor, vi kjöpte den nå for litt siden og snuppa er 13 mnd så vi gikk rett på sportsvognene, hunvokste ut av bagen på tfkèn vår når hun var 6 mnd gammel, hu er ei tynn men lang lita snuppe.. men ved en tilfeldighet la hun seg ned i bagen på den andre, og hun hadde FORTSatt noen cm å gå på... vogna er utrolig lett med aliminiums understell, blir liten sammenslått (en av grunnene til at vi kjöpre den.. sportsvognen kan vendes begge veien pg kan legges ned i 3 stillinger... pluss at den er utrolig lett å trille med svingbare hjul foran, heldigvis litt str på de( jeg personlig får noia av små hjul....:) her var min erfaring, lykke til =) PS: det er veldig fin pris på denne også=)

Vi ahr hatt Quinny frestylen til vårt barn i nesten 2,5 år. Og hun er født helt i beg av februar. HUn hadde god plass i baggen med pose men var ikke av de største babyenen da.

Vi var bveldig glad i vogna vår men innså at når hun ikke trengte å sove lenger på dagen i helgene var det ikke vits med en slik type vogn lenger. så vi solgte den.

Det med stor bagg er ikke bestandig like viktig hvis du får senvinters eller vår barn. Det hender nemlig at de selv finner ut at de ikke vil ligge i abggen mer slik vår gjorde når hun avr 4,5 mdn akkurat. da var det bare hyling når hun lå der slik at vi var nødt til å gå over til sportsdelen 2 uker senere og da var det en jente som ble superfornøyd. Fikk ebdre oversikt der selv om hun lå helt flatt der også.

Har en emmaljunga edge og er veldig glad for d på de kalde dager. Snuppa på 9mnd ligger sååå godt og lunt nedi der, har prøvd me sportsdelen, men d er ikke d samme. Men d er jo forskjell på de små hva de liker og... (har en oth i tillegg, men føler meg ikke helt komfortabel me den ennå siden den bare er forovervendt og langt ifra så lun nå på vinteren, kommer nok til å bruke den mest til sommeren!

Annonse

loola fra bebe comfort oppfyller alle disse kravene. Største minus er liten plass under vogna. Jeg kjøpte ikke bilstolen, men ved småturer og sovende baby er baggen eu-godkjent for å bruke i baksetet. Fester følger med.

Bugaboo cameleon passer helt til dine kriterier. Sportsvogndelen kan vendes begge veier, det samme kan styret. Den er lett å legge sammen. Tar liten plass sammenlagt og har stor bag. Du kan kjøpe adapter til Maxi cosi bilstol til denne vognen (rimelig adapter :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...