monca*84*j12 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Da var en uke gått... jeg velger og skrive til deg her i stede for pm, du har sikert full boks likevel... hehe Du hadde en følse tidligere i uken om at det kanskje hadde klaffet... ka du tru nå`? følsen blitt no sterkere? Jeg har en sterk følse av og få gutt første gang, hva trur du? takker for svar klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 Jeg dytter meg opp jeg, selv om jeg har sendt pm også=) grattis med status høygravid... hehe
kaos83 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 heisann:) og takk for det:) et skritt nærmere fødsel nå jeg er suikker, jeg får ingen følelse når jeg ser på deg verken for eller i mot.. men datteren mmin er veligig dårlig, hun har fått en kraftig urinveisinfeksjon, og vi blir innlagt i morra tidlig om hun ikke er bedre, så er ikke helt på nett her... men kryssder fingrene for deg:) klem..
monca*84*j12 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 hmmm snodig... men du får jo ikke nei heller... får nok bare vente i spenning tenker jeg.... hehe usj da... så kjedelig med datteren din da! Skjønner du ikke er helt på nett da ja.... Håper det ordner seg og at lillefrø er frsk igjen til jul=) Lykke til og god bedring... klem
kaos83 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 lyst å se om du får opp noe rundt min fødsel, eller om min kjære frir snart? og du jeg er fortsatt usikker, men heller mot ja...
monca*84*j12 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal titte på deg i morgen på dagen jeg.. er litt sliten nå...=) Håper veldig p at det blir et ja... hehe... lever i håpet helt til tr banker på
monca*84*j12 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 hei hei fomle... nå har jeg tid og ork=) Jeg får fortsatt opp tallet 5 på fødsel... og at det blir en fødsel lengre en 5timer og mindre en 10, det er det jeg fikk opp sist på deg også... Men jeg lå og tenkte på deg i går og fikk veldig følsen av at lystgass er tingen for deg.. Jeg leste Auroras svar til deg og hun sa også det... Det er jo litt morro og se at man får opp de samme tingene, spess siden jeg er litt ny i dette vøtt... Ellers tenker jeg at du kommer til og bli litt kvalm av lystgassen men at det er forbi gående og den funker godt for deg.... Jeg føler også at du kommer til og takle dette veldig godt, på et punkt kan det tenkes du syntes det er tøft, men alt i alt at det blir en fin fødsel og at det er verdt det! Du er oppe og går igjen ganske fort... Dette ble en del dette... hehe.. god jul
kaos83 Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 hallo:) har desverre ikke lystgass på kk:S men takk for spå natti natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå