Gå til innhold

bare lurer på et smp håper noen kan svare:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg ble gravid så kjente jeg masse "små bobling" i magen.han er 7 mnd nå.og nå har det begynnt igjen,er det noen andre som har det sånn?kanskje et dumt smp men tenkte jeg kunne prøve å spørre.har spiral

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme greia jeg;) Kjennes ut som de tidlige sparkene jeg hadde med mini i magen. Men er ikke gravid, har spiral og har blødd tett og mye siden fødsel og spiral innsettelse. Jeg kaller det fantomspark;) Vet ikke hvorfor de er der, men er nesten litt koselig å ha samme sparkefølelsen som jeg hadde når jeg gikk gravid:)

Skrevet

ja jeg har oxo blødd mye siden jeg satt den inn...fantomspark ja det var et fint navn på det,ja er jo veldig koselig men oxo litt ekkelt syntes jeg da:)

vet noen som har spiral om man slutter og blø hvis man blir gravid??er vel liten sjanse for å bli gravid men spiral,men har jo hendt med noen

Skrevet

Jeg har også akkurat det sammme.... blir nesten litt skremt noen ganger... trodde det var jeg som var på vei til å bli gal jeg, men da finnes det ihvertfall fler av oss :) Men litt koselig er det.. det er jeg jo enig i. Har ikke turt å si det til sambo engang jeg, da hadde vel trodd det har tippa helt for meg.. hehe :) Godt å høre vi er flere ;)

Skrevet

ja jeg er oxo glad for at det ikke bare er meg:)

jeg sa det til sambo da kom det bare hmm kanskje du skal ta en test men tennkte å høre her først hehe...han er nesvøs for jeg skal bli gravid igjen,men jeg vil ha flere han har nå 3 og jeg har en,

Skrevet

hei på dere, jeg har også denne følelsen... Gutten min nærmer seg 7 månder han også, er skikkelig bobbling som når jeg gikk gravid. Veldig merkelig..! Men må si at det er litt koselig, selv om det faktisk var litt koseligere med en baby inni der ;o) Lurer litt på hva det er og funderer litt på om jeg faktisk hadde det sånn før jeg ble gravid, bare at jeg ikke la merke til det... Kanskje det bare er luft :oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...