SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Her nok det over 7 uker hun var fullboren
Blind Gudinne Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor så lang tid hvis hun var fullbåren??? Begge gangene har jeg fått de opp med en gang. Rett ut og rett opp liksom =)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Noen timer, er ikke helt sikker på hvor lenge Men det virket som en evighet...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Hun ble født alvorlig syk.
Mamma med spire Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Med en gang! Som en over her sier, rett ut og opp:)
stjertløvetann Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Husker ikke helt, men det var ikke mange minuttene tror jeg
LadyBlackJack Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Rett ut og opp her også Holdt han mens de klippet navlstrengen,så tok de han vekk et lite øyeblikk og tullet han inn i teppe før jeg fikk han igjen og hadde han i et par timer. De første timene var helt magiske Trist å høre at ikke alle får oppleve de.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Tror jeg fikk henne på magen med en gang, lå på magen min når pappa klippet navlesnoren hvertfall hehe Ble så tatt i fra meg i noen minutter, var prematur så de måtte vel ta sine nødvendige sjekker. Var så godt å få henne tilbake på brystet mitt...åååå
Sannali Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Fødte på ABC så hun kom direkte oppå meg og lå der i ca tre kvarter før de kjapt veide og målte henne (inne på rommet), og hun kom tilbake igjen og det var det:) Ingen flere som rørte henne bortsett fra pappaen og jeg.
mai mammaen til to Skrevet 13. desember 2008 #14 Skrevet 13. desember 2008 eldste tok det vel 1-3 min. føltes som en EVIGHET.... mini fødte jeg stående på en fot og et kne.... han fikk jeg direkte opp i armene.. tok vel 10 sekunder. hehe..
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 13. desember 2008 #15 Skrevet 13. desember 2008 Her tok det heldigvis bare noen sekunder. Hadde henne der mens pappan klippet navlesnoren. Så fikk han henne mens jeg stablet meg opp av badekaret. Da jeg kom meg opp i fødesenga fikk jeg henne på brystet igjen
Erisa* Skrevet 13. desember 2008 #16 Skrevet 13. desember 2008 Hun kom rett opp på magen min, selv om hun ble tatt med tang. Det øyeblikket tror jeg må være det beste i livet mitt. Syns veldig synd på dem som ikke får oppleve det fordi barnet er sykt o.l.
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #17 Skrevet 13. desember 2008 Begge ble tatt med ks. Førstemann var hastesnitt, jeg var veldig syk fordi jeg hadde sv.skapsforgiftning så jeg fikk holde han i ca. 20 min etter 4 timer, etter det tok de han med seg ned på barsel og jeg fikk ikke se han før utpå dagen dagen etter. Med jenta så tok det vel ca. 1 time før jeg fikk holde henne. Måtte vente til de hadde sydd meg igjen og trillet meg inn til observasjon.
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. desember 2008 #18 Skrevet 13. desember 2008 Oi, hos meg gikk det 10-15 minutter og DET synes jeg var drøyt lenge å vente.
Dr Mcstuffins Skrevet 13. desember 2008 #19 Skrevet 13. desember 2008 Aner ikke...han fikk litt lite oksygen på slutten så han var veldig sliten når han kom ut. Flink jordmor skjønte alvoret og ristet han opp-ned og tilkalte barnelege med en gang..og de forsvant ut med han.. Jeg ble bare liggende der..med sprikende ben. Samboer satt ved siden av meg, taus han også. Litt sjokkskada av alvoret. Jeg husker ikke detaljer..skummel opplevelse. Men det gikk jo bra til slutt og jeg fikk han opp på brystet etterhvert. Men det var ingen tid å miste så navelstrengen ble kutta av jm. Håper at hvis det blir en neste gang så får jeg h*n rett opp på brystet og at pappan får klippe navelstrengen.
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 13. desember 2008 #20 Skrevet 13. desember 2008 Heia Her ble han dratt rett ut og opp på magen.... Pappan klippet navlestrengen rett etterpå. Så ble han veid og målt og rett til puppen... he he he matvett ja Mvh
du og jeg og vi to Skrevet 13. desember 2008 #21 Skrevet 13. desember 2008 Etter ti minutter, det var komplikasjoner underveis så de løp ut på gangen med han, men han hadde det fint og jeg fikk holde han i ett minutt kanskje og så tok de han med til intensiv.
AO3 Skrevet 13. desember 2008 #22 Skrevet 13. desember 2008 Ikke helt sikker... En times tid, kanskje?
lille sprelle Skrevet 13. desember 2008 #23 Skrevet 13. desember 2008 hmm - en ukes tid eller to tror jeg før jeg holdt - jeg var for svak - og husker ikke helt. Hun lå jo inntil meg noen ganger før det da. Første gang rett etter ks, deretter på intensiven og en liten gang til i løpet av det første døgnet.
lifa og Eline Skrevet 13. desember 2008 #24 Skrevet 13. desember 2008 legen måtte ut ett eller annet sted for å sjekke henne før hun kom inn med henne. Så det gikk noen minutter. men jeg spurte 3 ganger tror jeg om hun pustet og fikk beskjed om at hun gjorde det så jeg tenkte ikke akkurat over hvor lang tid det gikk
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. desember 2008 #25 Skrevet 14. desember 2008 10 sekunda;-) Å lå på magen helt til æ måtte syes, da fikk pappan ha han på brøste i 2 tima før han skulle vaskes;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå