Gå til innhold

Hva om jeg ønsker et barn til, men har en livmor som er i ustand pga KSene?

Anbefalte innlegg

Har et svakt punkt på livmoren, pluss en del sammenvoksninger. Skal til kontroller fra uke 30 for å sjekke hvordan fremre veggen ser ut, og er veggen for tynn, må de ta ut barnet med en gang.

Ønsker meg enda et barn etter dette, og er veldig lei meg for at dette mest sannsynlig ikke lar seg gjøre.

Noen med lik historie, som har gått for et til? Eller kjenner til noe lignende?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har hatt flere operasjoner i livmoren på grunn av muskelknuter og fikk ikke lov til å føde normalt sist, og ikke denne gangen heller. Har vært bekymret for tykkelsen på livmoren, forrige gang fikk jeg beskjed om at babyen burde vært tatt ut tidligere på grunn av tynn livmor. Denne gangen sa legen på ullevål at det var en undersøkelse som viste at tykkelsen på livmoren ikke hadde noe å si, slik at det ikke var nødvendig med flere ultralyder. Det var jo deilig å høre, men jeg har allikevel bestilt meg en privat ultralyd ca uke 30, er 28 uker nå. Skal ha keisersnitt 14 dager før termin.

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Vi ønsker oss også flere barn, men ser mørkt på å gå igjennom flere svangerskap. Så vi har snakket mye om å adoptere tredjemann. Vet ikke om det er noe alternativ for dere? Mange barn som trenger en familie!

Uansett, lykke til med resten av svangerskapet og fødselen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...