håpet omden lille... Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Etter noen år med slit søkte vi om ass.befruktning på Rikshospitalet i oktober, og i dag hadde vi samtale med legen og vi starter med behandlingen mest sannsynlivis i februar/mars. Jeg er så utrolig spent og livredd samtidig. Vil ikke være negativ, men Herre Min Gud, hva om vi ikke lykkes. Jeg har lest en del på dennne siden, og må si at det er fantastisk at vi har hverandre å dele glede og sorg med:)
akicha Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Da har vi kommet omtrent like langt vi da :-) Vi søkte i september og var inne til samtale ca 20. november tror jeg det var. Fikk beskjed om å ringe inn mens i desember, og da ble jeg satt på venteliste til uke 8 tror jeg det var, og sikker plass i uke 11. Og oppstart på medisiner da fire eller fem uker før... Godt å få noe litt mer konkret, samtidig som jeg syns det er ALTOR lenge til! Hva er deres diagnose? Og hva slags behandling skal dere ha? Vi skal ha ICSI da kjæresten min har litt nedsatt sædkvalitet. Det ble veldig virkelig for meg at vi nå skal igjennom dette med prøverør når vi var på samtale. -Og så fikk jeg litt noia av alle hormoner og sprøyter osv. For ikke å snakke om "startpakken"! -Med alle sprøytene og sprøytespissene! Jeg tror ikke jeg var helt forberedt, da jeg inntil det siste har håpet at vi skulle få dette til på egen hånd... Lykke til til deg :-) Kanskje vi møtes på riksen en dag ;-)
Lykkelig mor til tre Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Velkommen inn hit Jeg har selv vært her inne til og fra siden 2005. Vi fikk full klaff på første forsøk i 2006. Fikk en gutt som resultat av dette. Nå på søskenforsøk har vi satt inn egg seks ganger. Det har vært ett utrolig krevende år... hatt ett svangerskap utenfor livmoren, og har nå testet positivt igjen. Så er veldig lykkelig nå. Håper for din del at dere lykkes tidlig.. men ikke gi opp.. stå på. Det er mange som må gjøre dette noen ganger før de får det til. Men de fleste, får det til etter hvert Masse lylle til
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 velkommen her og masse lykke til!!!! du går ein spennande tid i møte=)
Rose69 Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Velkommen hit! Jeg hadde aldri klart meg uten dette forumet.Jentene her inne har vært min redning i vanskelige stunder og mine levende leksikoner når j har trengt det.J r her på...hmmm...det 3.året er det vel nå.. Mange av jentene er erfarne og det er bare å spørre, j har fått masse nyttig info her inne :-) Go'klæm te dæ, og velkommen inn :-)
håpet omden lille... Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2008 Tusen takk jenter:))))) Jeg ser at det det er en del av dere som har blitt gravide, og jeg ønsker å gratulere alle:) Håper at det ikke tar altfor lang tid før jeg får oppleve den gleden igjen, og at jeg ikke må gå gjennom dette så mange ganger. Akicha: så spennende at dere er i gang, og jeg håper at du lykkes på første forsøk. Når det gjelder oss, så har vi ingen diagnose, alt i skjønneste orden hos meg og sædprøven til mannen min var helt topp:) Men vi får det bare ikke til å bli gravide på egen hånd. Jeg håper at det går like fort hos oss, men er helt enig at det var grusomt med startpakken og alt pratet om hormoner. Mannen min ble så uvel at han holdt på å besvimme, hahahaha (uff, stakkars min skjønne mann).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå