Gå til innhold

Sild i tomat, italiensk salat og oliven=)

Anbefalte innlegg

Gjest tidelitu=)
Skrevet

Det har vært på menyen til mini på knapt et år idag. Og det gikk ned på høykant!!

Trodde jeg hadde gardert meg med "barnevennlig" mat, men det hadde jeg visst ikke likevel. Så da fikk jeg ta det som fantes da, og det var vel like greit.

Noen ganger tror jeg vi undervurderer allsidigheten til disse små...

Fortsetter under...

Gjest tidelitu=)
Skrevet

Bare jeg som syns det er litt rart? hihi

Skrevet

He, he...bare fortsett å gi det med jevne mellomrom slik han ikke glemmer at han liker det. Mine gutter har en del "rare" matvaner om en tenker på hva barn "skal" like, og det de ble introdusert til tidlig liker de enda.

Gjest tidelitu=)
Skrevet

Ja, det er nok lurt. Tror vi har alt for lett for å seife og gi pølser når vi voksne skal kose oss, men det er alltids mulig å gjøre voksenmaten barnevennlig også=)

Men vi venter kanskje litt med den sterkeste chiligryta;)

Skrevet

Vi har aldri servert gutta pølser eller "barnemat", og de spiser nå mest voksenmat. De reagerer bare om kompiser reagerer:) Det sterke er den eneste smaken som en av de reagerer på, og jeg tar ofte av noe fra chillie eller thai mat før jeg tilsetter resten av chillien. I kveld spiste de makiruller med faren.

Gjest tidelitu=)
Skrevet

Enig. Største får aldri egen middag, og spør aldri om noe annet enn det vi spiser. Men oliven har jeg ikke lært meg å like selv enda, og nå satt største og ville smake, til tross for at hun har smakt ofte før uten å like. Men i dag var det visst godt.

Men at mini også skulle sitte der å gomle oliven med et bredt glis, var litt mer fascinerende. Nå er visst jeg den som er sær i matveien i huset. Og jeg har alltid sett meg selv som altetende;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...