dodi sin Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Dette er helt forferdelig. Det begynte med øreverk. Han slo deg da på øret og i hodet, samt skallet hodet i gulvet. Han fikk en penicillinkur og ble da helt seg selv igjen. etter en uke var det i gang igjen, fikk da også en penicillinkur som hjalp. Men nå er det i gang igjen. Bare at nå føler jeg at dette er blitt en bevisst og målrettet adferd som han har lært seg å bruke. Han er amper og utålmodig og skaller hodet mot alt mulig til hanblir rød og blå, og vil at jeg skal holde ham hele tiden. Noen som har vært borti lignende adferd?? Jeg får helt angst av dette. Tenk om han har en hjerneskade, tror jo ikke det da men det er så fælt å se på. Var hos ørespesialist forrige uke og han sa han hadde væske i øret. Håper noen kan svare meg litt, blir så engstelig.
Ulldott Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Tanteungen min dunket masse. Spesielt i sengen. Han dunker hodet rymisk i veggen og vugger frem og tilbake. Han har holdt på siden han var rundt 1 år. Han er 4 år nå og det har nesten gått over. Han har ingen andre "problemer", og er en frisk og fin gutt. Ville tatt det opp med lege eller helsestasjon hvis jeg var deg. Greit å få det sjekket opp.
biie Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 da gutten min var ca15mnd så dunka han hodet i gulvet slik at han begynte å skrike. dette hente i forskjellige situasjoner, det var kanskje 10 ganger over 2uker. jeg ga han ingen ekstra oppmerksomhet, prøvde å overse hva som hendte og heldigvis ga han seg. dette kan kanskje ikke sammenlignes med din gutt siden han har hadd smerter i ørene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå