Gå til innhold

UFF!!! Jeg angrer sånn på at jeg har fulgt vaksinasjonsprogrammet :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Homeopat sier du? Er det vår alles kjære DR. YPPERT de har besøkt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fastlege ha 4 barn og alle fulgte vaksinasjonsprogrammet og hun sa at hun ville absolutt gjort det igjen og etter en praksis på over 20 år hadde hun tilgode å se noen skade/sykdom som følge av vaksine. Jeg går også hos homeopat med over 20 års fartstid og en meget oppgående sådan, har aldri blitt frarådet vaksinasjonsprogrammet der heller.

Så å dra leger og homeopater inn i dette er tull!!! Klart det er ulike meninger, men å dra mesteparten av legestanden som er veldig inkometent i Norge å si at de vet best er tuill!!! Hadde de visst best hadde vi ike hatt sykdom i Norge og da tenker jeg ikke på barnesykdommer.......

Skrevet

Kjære all verden, du legestudent;

du har jammen ikke mye i topplokket.....!!

Skrevet

Liten korreksjon til den anonyme som skrev om Rockefeller osv

Det er et lite ord i dette som muligens forvrenger ting; du bruker ordet konsern. Dette er ikke rett betegnelse. Det riktige er stiftelse, dvs Rockefeller Foundation. Jeg har foretatt en haug med søk på både rockefeller sine sider og FHI og enda ikke funnet nyere dokumenter enn de fra 1930.

Forøvrig så lurer jeg også på hvor Bill Gates fikk sin vaksine ekspertise fra siden han og kona også er med i GAVI.. Men vi må jo tro det aller værste om folk. Stoltenberg kan jo umulig bli med på dette fordi han er oppriktig engasjert i spedbarns helse. Det er estimert at så mye som 20% av spedbarnsdødeligheten kunne vært unngått ved immunisering. Her snakker vi om barn som ikke har råd til å gå gjennom den prosessen unger her gjør. De aller fleste barn i Norge tåler å bli syke, men når man har så dårlig helse fra før av, så kan selv den enkleste sak bli dødelig.

Når det gjelder denne livmorhalskreft vaksinen, så går det jo på at smitten oppstår ved seksuell omgang. Dvs man får viruset av en gutt/mann og siden de fleste gjerne debuterer før fylte 40, så gir man vaksinen da.

Linken mellom mmr vaksinen og autisme - dette avvist for ganske mange år siden. Forskeren som hadde foretatt undersøkelsen var kjøpt og betalt av en gruppe foreldre med barn som hadde autisme. Tidsskriftet The Lancet måtte gå ut og offentlig beklage at de hadde publisert undersøkelsen.

Dersom en epidemi oppstår, så må 85-95% av befolkningen være vaksinert for å stoppe det. De som vil lide først er de med dårlig imunforsvar. F.eks svært syke barn. Skal vi bare overse hvilken fare disse utsettes for ved å ikke vaksinere?

Enhver kan lage en webside og kopiere logoer, tekst fra andre sider og vri det til sin egen utnyttelse. Helt ok at man søker informasjon, men det er ikke så lurt å ta alt man leser på internett for god fisk.

Skrevet

På side 5 i gårsdagens Aftenposten under DEBATT står følgende overskrift: "GIFT I VAKSINER- Det er trolig at kvikksølveksponering kan føre til nevrologoske lidelser, likevel tillater vi bruk av thimerosal, et kvikksølvholdig middel, i vaksiner" .....

Burde leses om dere har mulighet.

Støtter HI, med et bein på begge sider i saken, uten å være fordømmende som så mange av dere andre. Drittprat lenge leve tydeligvis, eller hva?

Skrevet

Og idag blir dette tilbakevist, dvs det vil kun bli brukt dersom en pandemi oppstår og man må bruke flerdosevaksiner. Da må de ha et konseveringsmiddel. I endosevaksiner som gis til barn, så brukes det ikke. Som representanten fra Statens Legemiddeltilsyn sier

"–Kan vi være trygge på at tiomersal ikke brukes i vaksiner?

–Ja. Helt trygg. "

Limer inn hele her, best å få med helheten, litt for mye klipp og lim etter eget ønske

"I en amerikansk studie der man har sett på sammenhengen mellom vaksiner som inneholdt tiomersal og nevrologiske plager, fant forskerne en klar økning av autisme og ADHD, skriver Døving.

Han mener forbudet mot kvikksølv kommer altfor sent, og mener det heller ikke burde gjøres unntak for tiomersal i vaksiner.

Svein Rune Andersen, seniorrådgiver i Statens legemiddelverk, understreker at det ikke finnes kvikksølv i vaksiner på det norske markedet. Det gjelder også alle barnevaksiner.

–Alle vaksiner som frigjøres på det norske markedet er uten tiomersal. Vaksinene testes både av produsenten, Statens legemiddelverk eller andre offentlige laboratorier i Europa.

Men dersom Norge skulle rammes av en krise – som en pandemi – har myndighetene gjort unntak for bruk av tiomersal i vaksiner, åpnet opp for at konserveringsmiddelet kan brukes i flerdosevaksiner til massevaksinering, sier Andersen og forklarer:

–Flerdosevaksiner må ha konserveringsmiddel, hvis ikke kan man få bakterievekst i vaksinen. Da er tiomersal best egnet. Til vanlig brukes endosevaksiner. Da er det ikke aktuelt med tiomersal.

–Kan vi være trygge på at tiomersal ikke brukes i vaksiner?

–Ja. Helt trygg.

Andersen sier videre at de store studier som er gjort for å se om det finnes sammenheng mellom tiomersal og autisme, ikke har påvist noen sammenheng"

Skrevet

Takk for nyttig info CB-BabyBoy :)

Skrevet

Jo bare hyggelig det :)

Jeg er veldig for at man utveksler god informasjon slik at man kan ta en best mulig beslutning! Informasjon er nøkkelen til alt så lenge den kommer fra skikkelige kilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...