Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag veldig lettet etter dagens UL, fikk beksjed av legen sist at forøket skulle stanses siden jeg ikke får noen modne egg. Men fikk vite i dag at vi skal ta en pause i forsøket frem til midten av januar, og så begynne på en annen sprøyte for å se om jeg reagerer på den.

Så da skal jeg ta meg mitt første glass vin på lenge og tar en sprøyte fri ferie i julen.

En stor takk til de fine støtte meldingene jeg har fått:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra avgjørelse! Nå må du kose deg i julen og samle krefter til ny runde i januar. Skal se det går mye bedre da. Som sagt har jeg selv hatt et forsøk som ble avbrutt og det var ikke gøy, men etter to forsøk til, ser det ut til at jeg er gravid:0) Så det går ann Fatu.

Juleklem fra

Skrevet

Wow, gratulerer så mye!!

Ja nå skal jeg bare ta det med ro, skal til kinesologen min på mandag, og i begynnelsen av januar drar jeg og søsteren min til London for shopping. Bare nytelse hele veien:-)

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Høres deilig ut med shopping i London! Jeg har tro på alternativ medisin. Tok selv akupunktur før og etter innsett denne gangen.

God jul!

Skrevet

Så bra. Det var gode nyheter. Håper virkelig den sprøyten vil virke på deg. Krysser fingrene mine!

Du får nyte god vin som du sier og forsøke å slappe av... ØNsker deg en riktig god jul.. og ikke minst ett GODT NYTT ÅR.. håper drømmene dine komme ri oppfyllelse da :D

Skrevet

Shopping i London bør kurere bort litt av stresset rundt alt det man går igjennom.

Også får man se om denne "monpur" eller hva den nå heter virker bedre enn gonal-f

Og et riktig god jul til deg også mirakel kvinnen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...