Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i navnelapper til å stryke/klistre etc. på klær? Kan noen anbefale nettsted som selger slike? Vil gjerne ha tips om hvilke dere er fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har bestilt fra www.markmaster.no. Klistre og strykelapper. Veldig fornøyd med klistrelappene men strykelappene sitter i beste fall på kun noen gangers bruk. Nå har jeg bestilt gammeldagse tøylapper fra www.sabo.no. Tror det tar mindre tid å feste de med et par sting, fremfor å stå og stryke og stryke igjen. Og da sitter de hvertfall på
Nobba Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Har kjøpt fra askeladden.no, og er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har ikke bestilt noe enda, men tenkte å bestille på merkelapper.no, ellers så skriver jeg bare rett på de lappene som allerede er i klærne med en klesmerketusj
Krokka og prinsessa Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 www.markmaster.no Strykelappene sitter i dersom du følger bruksanvisningen. (stryke lenge nok og med varmt nok jern). Selv smekkene som vaskes på 90 grader holder! vask etter vaske etter vask...!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Jeg er tidl anonyme som hadde bestilt fra markmaster. Ja har fulgt bruksanvisningen, og stryker lenge nok og med varmt jern. Noen av lappene sitter men ikke alle, noen holder ikke til de skal vaskes engang, og spesielt er det nyttesløst der klærne ikke har merkelapper. Med merkelapper stryker jeg navnelappen på der, men med hjemmestrikkede klær og sokker er det helt håpløst. Derfor skal jeg nå sy i lapper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå