babygullz <3 vilde Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Butikken heter Name It..så tror jeg Exit også har klærne..
Marsipan❤grisen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Å? Det er en egen name it butikk ja. Hmm, det visste jeg ikke. Er det i Oslo det da? Vet dere om det finnes name it eller Exit butikker i Akershus?
babygullz <3 vilde Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 aner ikke hva som fins i Oslo.. name it butikkene jeg vet om liggerp å Kilden og Kvadrat i stavanger=)
Marsipan❤grisen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 Ok, tusen tusen takk for hjelpen alle sammen
humlepiken Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Name it er det samme som EXIT, de har skiftet navn bare, både merket på klærne og navnet på butikken er endret til kun Name It. Så nå er det name it klær fra 0 år og oppover til 12. før var det bare name it fra 0-3 år og Exit fra 2-10 år:) Finnes en name it butikk på byporten, ellers er det på lillestrøm og på kolbotn torg. Finnes også en del frittstående butikker som også fører merket name it blant andre:)
humlepiken Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Hvor bor du sofie? kan hende Vinterbro senteret er nærmere for deg, der ligger også name it. eller så finnes "junior" i drøbak og "lille larena" i Ski, begge disse er frittstående butikker i akershus som har Name it:)
Marsipan❤grisen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 Takk for informasjonen Har ikke fått med meg det jeg. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå