miamipia Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg begynte på P- Pille 6 uker etter fødselen da det var klart at lillegutt kom til å bli flaskebarn pga diverse problemer. Mensen har vært mnd hver mnd.. men uregelmessig.. har stusset litt på det siden jeg går på pille men tenkt at mensen er nå der ivertfall... Men denne mnd vill den ikke komme.. og da blir jeg redd... Jeg går jo på pillen og har aldri slurvet.... Har tatt to gravi.tester men de var begge negativ.. prøvde å ringe legekontoret i dag men var sånn kø på telefonen så kom ikke gjennom.... Huff er skikkelig stressa nå.... hvor er mensen! Dette er jo ikke riktig!!!!
Erisa* Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hva slags p-piller bruker du, da? Var det i dag du skulle fått mensen?
miamipia Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 pillen heter loette og mensen skulle vært her for 14 dager siden.....
Mini nr 2 i mars Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Vet ikke om dette svaret hjelper deg noe særlig, men da jeg gikk på de pillene hadde jeg bødninger i hytt og pinevær! For å si det sånn; etter å ha hatt "mensen" i 8 mnd gadd jeg ikke mer og byttet...Kan jo hende du bare er uheldig og får veldig uregelmessig mens av de! Er antagelig ikke så mye å stresse for =) Går på cerazette nå, og har ikke mensen i det hele tatt! Deilig!
miamipia Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 såpass... de pillene jeg brukte før jeg fikk lillegutt så viste jeg på pillen når mensen kom... det er vel derfor jeg kaver meg så opp... føler meg liksom ikke helt trygg hvis ikke mensen er der....
Mini nr 2 i mars Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Ja, kan jo forstå det! Men du hadde vel tatt noen tester som var negative, så da var det vel ikke så mye å bekymre seg for =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå