Balder911 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Mulig de har vært vist her før men; Har en lang og smal tulle, som aldri rekker å få brukt en body som passer på armene før den er for kort på lengden. Har kjøpt 6 stk bodyforlengere, og bruker bodyer mye lenger. Miljøvennlig og økonomisk:) Bodyforlenger fra www.pippilotta.se (sender til Norge): Finnes på andre nettsider i Sverige også, men da er det bare 3 stk for samme pris) Äntligen i lager! Artnr:100 Beskrivning: Efter mångas önskemål har vi äntligen bodyförlängare i sortimentet. Med denna förlänger du bodyn så barnet kan använda den längre. Enkelt med tre knappar i fram och tre i bak. Kommer i 6-pack. Vit eller svart. 79 kr.
mamsen=) Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 oi så greit da! visste ikke at det fantes... samme problemet her også, veldi lang jente som vokste fort...
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Fantastisk tips! Tusen takk!!! :-)
Balder911 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Ble så glad når jeg fant de selv- er så lei av å finne superfin body også passer den i 3 uker.. Men strengt talt; er man hendig burde man jo kunne lage slike selv.. Selv synes jeg det er veldig lett å legge babygreier i "Kundevognen":) Har testet på bodier fra HM, Cubus, Lindex, KappAhl, POP, Petite Bateau og Armani- funker fint.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Hei igjen! Har prøvd å bestille fra pippilotta nå, men får ikke gjennom betalingen. Får beskjed om feil på bank-id. Bank id funker ellers. Kommer inn på nettbanken etc.. Har du opplevd det samme?
Lina08 Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 De kan bestilles på vidunderbarn.no også..to stk for 99,-..jeg bestilte der etter at jeg heller ikke fikk gjennom betalinga på den svenske siden.. De kom i posten etter 3 dager:-)
Balder911 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har bestillt flere ganger, og aldri hatt problem. En gang med Bank ID, og resten med Mastercard uten ID. Synd at det ikke funket for dere:( 6 stk for 80 kr var jo en bra deal. Jeg kom ikke inn på nettbank med ID i går( fikk systemfeil typ 3 ganger- Sparebank1), men hvis du gjorde det, så skal det jo ikke være det. De er superraske til å svare på mail, mulig det kan la seg løse på andre måter.
Minnie Mom Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Men en sånn forlenger vil jo ikke passe alle bodyer siden det er mange forskjellige størrelser på trykknaper ute og går? Eller...?
Balder911 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2008 Tror det er ganske standard, iallefall de med tre knapper. Har testet på 7 merker, passet på alle. Men på Peanut(s?) ullbody fra Cubus var det bare to knapper, og da ble det jo feil. Men har 38 stk. bodies, og de passer på alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå