Gå til innhold

Hva er finest?! Hans Jabob, Carl Oscar, eller Mads Henrik?!

Anbefalte innlegg

Vuderer sterkt disse navnene til gutten i magen.... søstrene heter Sofie og Aurora:) Tenker på og gi dem melloomnavn, jeg fikk da jeg var 12:p Fikk velge selv....;-)

Synes både Hans Jacob, Carl Oscar og Mads Henrik er kjempeflotte navn. Henrik er etter bestefar på min side, og Jacob på hans side.

Hva passer best til Sofie og Aurora?:-)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg la også merke til at det står i profilen din at du venter jente, da syntes jeg i tilfelle ingen av disse navnene passer spesielt bra:-)

Det står også i profilen din at du er født i 1983 og er 29 år, jeg For min del er født i 1980 og er 28 år.....spesielt.

Hehe, selvsagt helt feil:) Men det er noe galt med profilen, så får ikke endret det. Gynkologen klarte selvsagt og se feil, trodde jeg ventet jente, men venter altså gutt;-) RIKTIG årstall er selfølgelig 1979. Veldig dumt at jeg ikke kan ordne det:( Aner ikke hvorfor det står 1983, må kommet borti noe når jeg registerte meg?

Annonse

1. Mads Henrik

2. Hans Jacob

3. Carl Oscar

Synes de to første på lista er helt klart finest, og uansett hva du velger av dem er det flotte navn. Men Carl Oscar liker jeg ikke, spesielt ikke med alle C-ene, fikk veldig svenskefølelse. Ikke noe ondt om svenske navn, men det passerte bare en grense for meg. He, he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...