Gå til innhold

5 mnd. vil plutselig ikke ha flaske lenger!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 5 mnd og har blitt ammet hele tiden, men har også gitt han flaske med MME innimellom når jeg har vært borte, og det har aldri vært noe problem. Men nå nekter han plent, ganske så frustrerende...noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme har skjedd med min 5 måneder gamle gutt. Vet ikke hvordan vi skal få han til å ta flaske igjen. Har planer om å sulte han litt, og se om han etterhvert tar flaske.

Skrevet

Jeg har også kranglet med min gutt. Han nekter også i perioder å ta flaske. Helt vill. skriker og herjer. skal bare ikke ha. men kommer jeg med no han kan få spise så gomser han i seg med stor iver:)

Det skjer som regel når en tann er på tur frem:)

Han begynte slik når han var tre mnd og er nå 8 mnd... holder nå på med sin 7-ende tann så det ett styr.

Jeg kjøpte i tilegg smokker med større hull når han var tre mnd....

kankskje det kan hjelpe. smokker med større hull eller sjekke om det er tann på tur:)

Skrevet

Jenta mi får bare flaske, så den saken er enkel hos oss - men forleden da vi begynte å ha i litt malt (for magen) merket jeg at hun spiser mye mer det måltidet det er malt i. Tror det er fordi malt smaker søtt . Det kan kanskje være verdt å prøve? En halv teskje bruker jeg, og dersom du først drypper melk inn i munnen på junior vil han kanskje bli motivert til å fortsetteå drikke?

Skrevet

Ja, kan nok være at det er tann på vei..har prøvd når vi vet han er kjempesulten, men det nytter ikke...men skal prøve med litt malt og se om det hjelper, takk for tipsene ihvertfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...