Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. desember 2008 #1 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor lenge varte det pr. dag osv.... Og kan dere beskrive følelsen. jeg har vert gjennom andre prøverørsforsøket. har vel egentlig hadde lite og ingen symptom på at jeg kanskje har lykkes denne gangen. men i dag så fikk jeg en rar følelse av nedpress. det varte berre rundt 30 min, så var detorte igjen. Har dere opplevd det slik. Følelsen av nedpress kan nesten beskrives som en følelse mann har etter at man har hatt FULL urinblære, for så å tømmt den. Da føler man seg litt støl i området etterpå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139277677-dere-som-har-f%C3%B8lt-press-i-livmoren-i-begynnelsen-av-svangerskapet-deres/
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. desember 2008 #2 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei Jeg var jo ganske sikker på at jeg var gravid, da jeg tidlig begynte å kjenne det du spør etter nå. Da jeg var gravid med 2 åringen vår, hadde jeg denne "knipingen" i magen ganske tidlig. Jeg var da usikker på om det var fordi jeg var gravid, elle rom jeg bare inbilte meg saker og ting. Men, denne knipingen ble bare sterkere og sterkere ut i svangerskapet. Og det var livmoren som tidlig begynte å jobbe. Jeg tror jeg er ganske "følsom" i området. For i de to svangerskapene jeg har gjennomført kjente jeg liv begge ganger da jeg var ca 12 uker på vei. Mannen kunne kjenne spark i hånden sin da jeg var ca 15 uker på vei.Kunne ligge å kikk epå at magen hoppet opp lenge før ultralyd i uke 18. Vel.. det kjennes også ut som svake rier.. men, har en ikke hatt rier før så er det ikke så lett å vite. Jeg har sjelden/aldri menssmerter... men, jeg tror det er ganske likt menssmerter egentlig. (men det kan kanskje de som har menssmerter svare bedre på). Huff.. ble rotete dette svaret. Men det strammer seg liksom i magen på meg.. på ett bitte lite avgrenset område, ikke langt over skambenet. Jeg fikk den samme "knipingen" i magen da jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, og denne gangen som er min 6. innsetting, på søskenforsøk. Jeg har bare kjent dette når jeg har vært gravid. De andre gangene har jeg håpet på å være gravid.. men vært veeeeldig usikker. Men, denne gangen, var jeg ganske optimistisk veldig tidlig Håper du er gravid! Du skal vel teste snart? Du satte inn før meg, så det er vel snart 14 dager etter innsetting? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139277677-dere-som-har-f%C3%B8lt-press-i-livmoren-i-begynnelsen-av-svangerskapet-deres/#findComment-139278434
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2008 Det skjedde berre den gangen i dag, men var rart. ellers er jeg veldig rar i området om kveldenbe, men det kommer av luftsmertene jeg har HVER kveld. Er til å bli gal av. føler meg som en oppblåsbalong. Jeg må vente til mandag med å ta blodprøve. Går på pregnyl så jeg får positiv urintest uansett:( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139277677-dere-som-har-f%C3%B8lt-press-i-livmoren-i-begynnelsen-av-svangerskapet-deres/#findComment-139279068
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. desember 2008 #4 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja da er det ikke så greit å teste nei... Disse "knipingene" jeg kjenner kjenner jeg ikke ofte. Og det er stort sett på kvelden etter at jeg har satt meg ned i sofaen og slapper helt av. Eller etter at jeg har lagt meg, ligger på ryggen helt stille og kjenner etter. Det var en dag jeg ikke kjente det.. men ellers har jeg kjent det de siste dagene... En kveld var det masse masse, en annen kveld bare få ganger. Lurer på om det var rugedag 5 jeg kjente masse jeg. I ett par timer tror jeg nesten det var. Men alt som sagt på kvelden, og det varierer. Kjenner det ikke når jeg er på farta Når får du svar på blodprøven du tar på mandag da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139277677-dere-som-har-f%C3%B8lt-press-i-livmoren-i-begynnelsen-av-svangerskapet-deres/#findComment-139279566
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde frem til ruge dag 4 litt stikkninger, no ejeg stort sett kjennte når jeg lå stille som du sier. Så har det liksom vert så utrlig stillt, helt frem til rd 8. den dagen kjennte jeg mye stikkninger igjen. I dag har jeg berre kjennt en stikkning og to, men så var det det der presset da. Det kjennte jeg best når jeg gikk, følte som jeg hadde noe tungt der nede, følte meg støl når jeg strekkte meg. Det var veldig rart. varte berre 30 min, å etter det var det sporløst borte. jeg reiser til haugesund for å ta blodprøven mandag, slik at jeg på den måten får svar samme dag. Jeg vet ikke helt om jeg har tro på dette her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139277677-dere-som-har-f%C3%B8lt-press-i-livmoren-i-begynnelsen-av-svangerskapet-deres/#findComment-139279686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå