Sigurd&Solveig Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Lille Solveig trenger dagmamma. Hun blir 1 år 18. januar og er selvsagt verdens skjønneste;-). Ta kontakt på [email protected] hvis du har ledig plass. Referanser ønskes.
carol_ipanema Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hi , my name is Carol and i`m looking for 2 babies to take care .. My email is [email protected] and my number is:47650919. Please feel free to send me a email or give me a call anytime, so i can tell you more abouit me and know more about the baby. I live in Bygdøy so i really would like to find a baby to take care in Majourstua or around that.. Hope to hear form you soon, Best regards, Carol
carol_ipanema Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Sorry, i mean i can go to you to take care of the baby
carol_ipanema Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Sorry, i mean i can go to you to take care of the baby
Hegemor_ Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Hei Jeg har ledig plass på Nordstrand, om det ikke blir for langt unna ? Jeg har referanser og har jobbet i barnehage på avdeling med 1-3åringer. Har også barn selv på 3år og 10år. Mail meg gjerne på : [email protected] Eller ring meg på 98872691. Mvh Hege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå