Gå til innhold

fine mammaklær ...

Anbefalte innlegg

Jeg erindrer (med gru) hvor håpløs jeg følte meg i mamma-klærne jeg hadde i de to forrige svangerskapene ...

Jeg har (som mange andre) begrensede midler når det kommer til kles-budsjett - iallefall når det gjelder klær som KUN skal benyttes i noen måneder !

Jeg har i min fortvilelse søkt på nettet etter litt "snacks'ne" klær ... man har jo lyst til å føle seg litt fin - også som gravid, Ikkesant !? :)

Vel - jeg har funnet en nettside, som jeg gjerne deler med dere andre her. Jeg synes selv at utvalget er bra og man slipper å se ut som man har lånt noen "tantete" gevanter bare for å skule litt hud ...

Gå inn på; http://www.mamastore.se/ og se selv :)

God Jul

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139277535-fine-mammakl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS. Sendte en mail for å forsikre meg om at man kan bestille fra Norge ... Her følger svaret;

Hej!

Det går jättebra att beställa från Norge. Det kostar 150 SEK

Det är viktigt att du anger rätt land "Norge" när du registrerar dig så att momsen

dras av innan du betalar. (du ser det på priserna i kassan)

mvh Anna på Mamastore

Takk for tipset. Ironisk nok har jeg brukt mer penger på mamma-klær nå enn da jeg var gravid med førstemann. Jeg burde jo ha kjæpt mer da, slik at jeg kunne ha brukt det nå, men sist skulle jeg være litt fornuftig... Denne gangen orker jeg ikke å gå i det samme i ni måneder, og har investert litt for å føle meg mer vel enn sist. Har kjøpt plagg som jeg tenker er anvendige gjennom alle årstidene framover. Dersom jeg ikke skal ha fler barn, er det jo bare å gi det bort eller selge det seinere.

Synes forøvrig "Mamalicous" har fine ting il greie priser. Mener de har nettutsalg.

• 1 måned senere...

Har kjøpt meg et par sorte gravid-bukser. Men ellers her jeg sett litt utenom mamma-avdelingene.. Vi er jo ganske heldige med moten nå. Mange fine topper og tunikaer som er vide og fine. Går mye i tights og tunikaer her i gården iallefall. Behagelig og ser ok ut ;o)

Så lenge man har et par basisplagg ... en sort bukse, et par jeans og kanskje et skjørt, er man vel berget ... :o)

MEN - jeg skal nok unne meg ett stk pent antrekk til 17.mai !

Dette er den eneste gangen jeg skal gå gravid på 17.mai og jeg har lyst til å huske denne dagen med stolthet og glede :o)

PS. Dum som jeg var, kastet jeg ALT av mamma-tøy fra tidligere svangerskap ca. 6 uker før jeg ble gravid igjen ... ! *ha ha ha*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...