babyklar er lykkelig :) Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hei Lurer bare på om noen som vet noe om økt utflod kan være ett tegn på graviditet? Litt merkelig spørsmål kanskje, tror det max er 8 dager siden EL, muligens bare 5 dager siden... en gang mellom der... Men har stikkinger i magen, særlig på høyre side, vondt i korsryggen og utflod. Bruker ikke ha noe særlig utflod da.... hm. Og det er liksom litt lenge til mensen så kan ikke være pms heller... noen som har erfaring ?
Suprise! Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hei! Har hørt man kan få økt utflod ja. Jeg hadde vel ikke økt utflod med de 2 andre på ikm ,men jeg hadde utflod noe jeg ikke pleier å se mye til ved ikm tider ellers:) Så den kan godt være et tegn. Mener å huske at det står på pernillesiden at man er tørr fra like etter EL til ikm i en syklus hvor man ikke er gravid?!
*kleopatra* Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Sikker på at du har hatt EL, da? symptomene dine kan jo høres ut som EL også spør du meg... :-) Så var jeg deg, ville jeg bare hoppet til køys igjen!!
Snuppisa Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Dette lurer jeg også på...Jeg hadde eggløsning på mandag (pos. EL-test på søndag), og har hatt ganske kraftig utflod siden det. Jeg vet at jeg fikk økt utflod ved mitt forrige svangerskap, men kan ikke huske at jeg fikk det så tidlig som nå. Utfloden er hvit, tyktflytende. Ingen lukt...Dette er første PP siden jeg hadde utskrapning etter MA for seks uker siden, så det kan jo være at det er ekstra mye hormoner som roter litt med systemet. Til HI, dette spørsmålet burde vi kanskje heller stille til de som allerede er gravide, på barnimagen.com? :-)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hei! Jeg fikk positivtest 24november. Mistet dessverre denne uken 6+2, men allerede før ikm fikk jeg masse utflod. Den var skikkelig hvit, klumpete og ekkel....Altså helt annerledes ifra sånn jeg pleier ha det. men det er jo verdt det om man er gravid:) Å være litt ekkel mener jeg:) hehe
Snuppisa Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Hehe, ja ikke sant. Føles veldig ekkelt med mye utflod ja... Det er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente å se til rundt lille julaften når jeg skal teste. Prøver å ikke være en "symptomjeger", men det er ikke så lett når kroppen plutselig begynner å oppføre seg annerledes enn ellers, og man veldig gjerne vil være graivd... Trist å høre at du også mistet. Krysser fingrene for at vi begge får en ny spire snart:-)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Er ingen symtomjeger av den grunn vet du. Man merker jo om noe ikke er som vanlig:) og klart, prøver man bli gravid er det jo lett legge to og to sammen:) Ja, det er trist miste:( var så naiv å tro at det ikke kom til å skje meg jeg da.. usj... Krysse fingrene for oss jeg også Håpe på masse mer snerten utflod for oss begge:) hehe
Pooh Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Lurer i grunnen jeg også. Men vet ikke om jeg har hatt EL fordi forrige TR var i august. Det jeg vet er at jeg i det siste har hatt mye utflod. I dag var det helt ekstremt (sorry). Hvit, kremete og luktfri. Håper nå det skjer noe snart, enten TR eller noe enda bedre. ) Har resept på Pergo liggende, så starter med det når jeg får TR, så den kunne jo i det minste snart dukke opp. Det tar jo såååå lang tid å bli gravid på denne måten. Lykke til!
happygilmore Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Håper det er et symptom da! Har også hatt konstant mye utflod etter el... Og det pleier jeg ikke ha. Krysser fingrene for at vi alle har mye uflod pga graviditet og snart kan teste positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå