Gå til innhold

Noen erfaringer med MME?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine gutter er 2 uker og 2 dager gamle. Jeg sluttet å amme etter en uke, og gikk over til mme. Brukte da Nan1, de ble veldig harde i magen av den selv om vi hadde malt oppi. Gikk da over til hipp, noe som har gått veldig bra. Han ene fikk litt diare i går, og virket litt slapp. Men det har gått over i dag, tror ikke det hadde noe med hipp å gjøre.

Svigers tror det er pga den mme hipp, så de har kjøpt collett. Jeg vil ikke bytte igjen, nå som vi er så fornøyde med hipp. Vil ikke at de skal ha noe mageknip pga bytting heller. Noen som har noen erfaringer med Collett? Har ikke hørt så mye om den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med Collett, men er i overkant som skryter av HIPP så ville prøvd å fortsette med den hvis dere kan.. Har hørt at Collett lukter spy... Men det må du jo nesten bestemme selv da...:) Bare et velmenende råd.

Skrevet

vi bruker collett og er kjempe fornøyde!:) MEN, de kan bli harde i magen av den da den er "tung" fordøyelig. Med meg fungere det bra med malt i. Min gutt gulper jo nesten ikke så jeg vet ikke om det der med spy lukt. Uasett, hvis de gulper mye så er det jo bare å gi litt gaviscon flytendes:)

Skrevet

Vi har prøvd Nan, Hipp og Collett. Nan ble han litt hard i magen av. Løs og ofte avføring av Hipp. Da vi startet med Collett, ble det passe konsistens og hyppighet på avføringen. Bruker ikke malt i det hele tatt.

Skrevet

Hva ligger de i pris disse forskjellige mme`ene??

Bruker nan1 som man får kjøpt på apoteket..ca 150 kr pakken.

Skrevet

Jeg brukte Nan i starten, men da han fikk vondt i magen og mye luftsmerter byttet jeg til Hipp. Det har fungert veldig bra. Syns ikke gulpet lukter noe vondt, jeg da.... Jeg har malt i flaska, men har trappet ned på mengden. For mye malt kan også gi vondt i magen....

Lykke til!

Skrevet

Hipp1 koster rundt 50 kroner (48 på rimi, 57 på meny)

Skrevet

hei !

jeg har bare brukt nan 1og 2. og det fungerer veldig bra. hun har hatt hard mage men da har vi brukt malt i melka og da er det helt ok igjen, Har brukt bare hipp en gang men da har hun ikke likt melka men det er sikkert at hun ikke var vant med smaken. Men så har vi brukt nan hele tiden- og er veldig fornøyd med den .

Nan på apotekte er mye dyrere enn nan i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...