Gå til innhold

Strømpebukse til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere til å kjøpe inn og bruke strømpebukser til deres baby`r?

Vi har så mye fine sparkebukser og dresser som vi vil bruke, og hvis baby`n har strømpebukse under blir jo det nesten for varmt å bruke inne? Ser for meg at han kommer til å bruke mest body og strømpebukse inne, og bukse etc når vi skal ut døra... Vi kommer til å ha pose både til bilsete og vogna, så blir jo godt og varmt hvis man bruker en ulldress utenpå vanlige klær...

Hva tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en mistanke om at pjokken min stort sett kommer til å bo i ullbody og ullstrømpebukse, og ant. ullsokker utenpå (mange små blir lett kald på føttene). Så får vi heller putte på bukse/genser hvis vi får besøk eller skal bort... :)

Skrevet

kommer til å bruke strømpebukse og body under klærne ja.. Og kommert il å bruke klær.. syns ikke noe om bare strømpebukse og body hele tiden..

Skrevet

Nei jeg kommer ikke til å bruke det. Syns ikke noe om å trekke trange strømpebukser på en nyfødt. Har kun en i str 62 som kun ble kjøpt fordi den var i et sett sammen med en veldig deilig body i merionull

Har også bare sparkebukser/dresser m/fot. Blir det veldig kaldt pakker jeg bare et teppe rundt han. Skal vi ut tar jeg på utedress, eller han ligger nedpakket i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...