Gå til innhold

Strømpebukse til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Kommer dere til å kjøpe inn og bruke strømpebukser til deres baby`r?

Vi har så mye fine sparkebukser og dresser som vi vil bruke, og hvis baby`n har strømpebukse under blir jo det nesten for varmt å bruke inne? Ser for meg at han kommer til å bruke mest body og strømpebukse inne, og bukse etc når vi skal ut døra... Vi kommer til å ha pose både til bilsete og vogna, så blir jo godt og varmt hvis man bruker en ulldress utenpå vanlige klær...

Hva tenker dere om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139276951-str%C3%B8mpebukse-til-nyf%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en mistanke om at pjokken min stort sett kommer til å bo i ullbody og ullstrømpebukse, og ant. ullsokker utenpå (mange små blir lett kald på føttene). Så får vi heller putte på bukse/genser hvis vi får besøk eller skal bort... :)

Nei jeg kommer ikke til å bruke det. Syns ikke noe om å trekke trange strømpebukser på en nyfødt. Har kun en i str 62 som kun ble kjøpt fordi den var i et sett sammen med en veldig deilig body i merionull

Har også bare sparkebukser/dresser m/fot. Blir det veldig kaldt pakker jeg bare et teppe rundt han. Skal vi ut tar jeg på utedress, eller han ligger nedpakket i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...