2stk*perfekteBarn Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har en gutt på to uker.. han har ammet greit så langt, men igår, inatt og så langt idag har jeg nesten ikke fått han til å spise... han bare ligger og hyler ved puppen... ellers så har han skriki og hylt masse... dette er stikk motsatt av hva han har gjort før,, bare sovet og spist... hvordan får jeg han til å slutte å hyle og heller suge på puppen?? HJELP
Trulte76 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 visst han er for sulten så kan det være værre å legge han til puppen. Nå vet jeg ikke om han skrieker og er sulten før du legger han til, men visst, så prøv å legge han til før han blir så sulten. legge han til når han er rolig og ikke skriker. Bare leste det en plass. Har ikke hatt samme problemet selv. Eneste når misnte mann hadde mageknipe, da ville han ikke ha pupp.
Trulte76 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 skriker han mye utenom puppen? Da kan det være mageknipe. Noe du har spist som han reagerer på. Mi eldste hun skrek MASSE hele tiden når hun var våken de 2 første ukene. Roet seg når hun fikk pupp hun da. Hun tålte ikke kumelk, så jeg kuttet ut det. så gikk det over. Lillemann han hadde mageknipe noen få ganger før han ble 3 mnd. varte ikke lenge, men da ville han iallfall ikke ha pupp..da måtte jeg bare bære og trøste han til knipa gikk over.
husmus &2 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Her skriker vi så vi slutter å puste ved puppen og det er bare fordi han er for sulten til å klare å konsentrere seg/villig til å vente litt - jeg gir mme også, så det er min løsning, men prøv å håndmelk evt. pump ut litt først og gi han det på kopp så stilner det den verste sulten, så er han nok mer villig til å ta pupp etterpå.
2stk*perfekteBarn Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Tusen takk for tips!!! Siden han har skriki enormt mye tror jeg kanskje han har hatt mageknip ja.. Ok da må jeg begynne å tenke etter hva jeg har spist, slik at jeg evt vet hva han får magevondt av... Skal også prøve å gi han litt på kopp først hvis våkner og er hysterisk sulten....... tusen tusen takk =)
Lotta med novembergutt Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Sånn har min også holdt på, og det var mageknip. Har hatt noen behandlinger hos kiropraktor nå, og det ser ut til å hjelpe veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå