VanillaCaramelBrownie Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 I fjor blandet jeg bare vanlig melis og vann, men det ble jo så klissete... I år fikk jeg tips om å bruke eggehvite istedenfor vann, men jeg synes ikke den blir hard likevel! Har du noen gode tips til en husmor i trening;)?
erteposen + 4 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Vi får kjempe fin glasur av eggehvite, litt sitron og melis..
Sjokoladekaka Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Eg brukar eggekvite, og det blir hardt:) Litt tjukk blanding gjer susen. Eg fekk også eit tips om å ha i litt eddik, for det held glasuren kvitare lenger:) Berre ei teskjei, eller så.
Reflexia Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 eggehvite,bittelitt sitron og melis her også... men du vet at du ikke trenge vann til melisen når du bruker eggehvite?
VanillaCaramelBrownie Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Å, det er så mye jeg ikke vet... Får prøve litt sitron i da, evt ta tjukkere glasur- uten vann. TAKK!
erteposen + 4 Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Eddik eller sitron gjer same susen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå