Gå til innhold

Dere som ammer i senga om natta - hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å amme liggende, men med så fulle pupper ender det bare med gulp og melk overalt. Jeg vet at jeg kan sette meg opp i senga, men vi har det så kaldt på soverommet. Så jeg ender alltid opp i stua.

Men det hadde vårt så deilig å bare bli liggende! Har dere noen triks? Lillemann er 2,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger i sengen, og jeg har alltid melkespreng om natten. Jeg har et lite håndkle under meg også har jeg en melkeoppsamler på andre puppen for jeg lekker alltid når jeg ammer.. Men datteren min gulper ikke særlig så det problemet har jeg ikke da..

Vi har det også kaldt på soverommet så å sitte oppreist er jo forferdelig..

Skrevet

Vi har det også kaldt på rommet (ned til 10 grader), og jeg sitter i senga. Har puta bak ryggen mot veggen og en stor ammepute oppå meg, teppet på føtternet og babyteppet over jenta så det dekker fra halsen hennes og ned, og ene skuldra mi

Skrevet

Sitter i senga. med dyne opp til hode på gutten, og genser på...

Skrevet

Jeg har alltid hatt en lite håndkle under hodet på jenta mi, for hun har vært en gulper. Så jeg har liggi å ammet om natten fra dag en og nå er jenta mi snart 7 mnd. Når hun hadde gulpa om natten, byttet jeg bare håndkle.

Skrevet

hei! jeg nattammer også og hadde samme problem i beg. så gikk jeg til et luksusinnkjøp av korthåret saueskinn til meg selv også, som jeg ligger på i senga og har mini på når jeg ammer. det er det lett å tørke fukten ut av etter at vi er ferdige og varmt å ligge på. jeg snudde meg i beg fra side til side når jeg byttet pupp, men nå ammer jeg den "nederste" først, med en smekke på den andre (fanger opp lekkasjen bra og blir ikke våt på ulltrøya), så snur jeg meg litt mer på magen også drikker hun den andre. hun er en kjapp-drikker og jeg har ikke så store pupper, så sånne ting har vel litt å si. uansett, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...