Gå til innhold

Troll dress med fast fôr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dressen til Troll, den med fast fôr? Lurer på å kjøpe den, men har stort sett hørt brukererfaring om den med avtagbart fôr og den vil jeg ikke ha. Hvordan er Troll i str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har troll dress med fast for. super! gutten fyller 3 i mars, er stor gutt. dressen en str 98. de er litt store i str de og, som reima sine.

Skrevet

Beste dressen gutten min har hatt! Har også den med løst for til yngstemann. Den med for dekker alle behov. Det med vår/høstdress er oppskrytt etter min mening :-) I bruk føler jeg den med for er bedre, spesielt for de som skal kle på seg selv etterhvert. Hvor stor den er varierer fra barn til barn, om barnet er lang i rygg, ben eller armer... Den er ikke liten hvertfall.

Skrevet

Da prøver jeg den. Har hatt Reima før, syns de er bra, men med det været som er på Østlandet så trenger jeg en som er litt mer slitesterk, syns det fort blir hull på Reima sine dresser. Har prøvd Ticket til storebror og vært fornøyd med den, men syns den er litt for stiv til de små så derfor tenkte jeg på Troll sin dress. Håper det blir noe januarsalg på disse etterhvert...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...