H&M pluss tre små Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Vil dere anbefale denne? Positive eller negative sider?? Vi har en liten utålmodig gutt som ikke liker å ligge i vognen lenger. Han vil opp og se. Men han er bare 4 mnd så det blir vel litt tidlig å starte med sportsvogna...
Lillegull2008&2010 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Vi har den, og er strålende fornøyd! Den er enkel å ta på, god å bruke (blir ikke sliten i ryggen) og gutten min synes det er kjekt å sitte der har også meitai, den blir bare liggende faktisk. Jeg synes den er vanskelig å ta på, men det er jo en smakssak.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Vi er veldig fornøyde med vår. Brukt den fra hun var 3mnd og enda (8,5mnd). Lett å ta av og på når en er alene. Ei venninne har Medusa (Mandusa eller hva den heter??), hun klarer ikke å ta på den festelåsen på ryggen selv, noe jeg ikke har noe problem med med Ergoen (har ikke prøvd hennes selv). Grunnen til at hun kjøpte den var igrunnen at den hade integrert spebarnstilleg, men det trenger jo ikke du. Men ellers så har jeg vel lest mer positive omtaler om Mendusa enn Ergo.
Makko med to små gutter Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har den og angrer hver gang jeg tar den på. Mye mer glad i maitai'n min. Ungen sitter bra, og sånn generelt er ergo ok å ha på, men siden jeg ennå bærer på magen, gnager stroppene på undersiden av armene. -Den er omtrent så komfi som å ha en sekk på magen. Gleder meg til vil kan starte med ryggbæring-
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Ja, det er sant det som Makko skriver - at den gnager litt under armene. Men jeg synes igrunnen ikke det er så stort problem...men jeg bærer ikke så lenge om gangen da.
Hilde_85 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Er vel manduca du tenker på Trøtta Men man trenger ikke feste den på ryggen, men krysse, da blir det lettere Jeg har verken hatt Ergo eller Manduca, så kan ikke uttale meg om det. Men har meitai. Og den eeeelsker jeg
oo00oo Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Ergo er helt genial. Har brukt den med spedbarnsinnl. og nå uten. Kjempelett å ta på og på meg gnager den ingensteder. Blir ikke sliten i ryggen heller. I tilleg har den jo en liten lomme forran med plass til lommebok og mobil noe som er ganske kjekt da det kan være litt plundrete å lete nedi veske/lommer når man har noe "så stort" hengene på magen. Har også brukt den til halvannet åring på ryggen. Super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå