Gå til innhold

Jeg har testet positivt :) Jaaaaaaaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på rugedag 9 i dag. Klinikken sa at el-sprøyten garantert er ute i morgen. Og jeg har lest andre steder at den er ute av kroppen ti dager etter at den er satt. i dag er det 13 dager siden jeg satt el-sprøyta...

Så.. da er jeg vel gravid? Klar fin strek på testen :)))))))))))))))))))

Kan det være sant? Etter 6 innsettinger????

Å hjelpe meg...så glad, så redd... men mest glad :)

Må dette bare gå bedre enn sist. Da var det svangerskap utenfor livmore. Får håpe egget/eggene sitter nøyaktig der de skal i NI mndr :) Juhuuuuuuuuu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ow, gratulerer:D dette var gode nyheter:) Nå krysser vi fingrene for at den lille blir der. Å jeg håper innderlig jeg kommer etter

Skrevet

Så spennende!!!!Håper spiren klorer seg fast.Dette fortjente du virkelig.

Hold oss oppdatert da :-)

klemklem

Skrevet

Fantastisk. Hipp hurra for deg :-)

Snakk om julepresang. Lykke til med fortsettelsen, dette går bra vet du.

Herlig....

Skrevet

Gratulerer så mye:-)))) Det fortjener du virkelig etter 6 innsettinger!!! Vet ikke om jeg hadde klart så mange, syns du er kjempetøff..

Skrevet

Gratulerer med verdens beste julegave :o)

Skrevet

Tuuuuuuusen takk alle sammen :)

At det har vært tøft er ikke til å tvile på. Jeg har hatt tette forsøk, kjørt løpet i ett nesten. Så jeg har gått på medisiner mer eller mindre i 1 år og 3 mndr nå. Hatt korte medisinfrie perioder, men medisinene påvirket kroppen min så mye, at de satt i kroppen i flere uker etter at jeg ikke gikk på medisiner mer.. også.. var det bare rett på medisiner igjen..

Så...det har vært ett krevende og vannskelig år.. men jeg ville aldri gi opp..

Er så lykkelig nå...

Gråter for hvert av innleggene jeg leser her. Klarer ikke å styre følelsene. Gråter av glede og lettelse, av å være gravid, og aldri mer medisiner...(til assistert befruktning)

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Super jule presang

Skrevet

åå gratulerer sååå masse masse....for en velsignelse...og er helt enig med de andre..dette må jo være verdens beste julegave...

lykke til videre...alt går så bra så....=)=)

Skrevet

Det var jammen velfotjent !!!! Gratulerer så masse, nå blir det en fantastisk julefeiring på dere. Nyt det :-)

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så masse til deg, tror jeg kan være gravid jeg og, to tester positiv i dag rugedag 12. Litt svak strek men.... vi får se.

Nå får vi krysse fingrene for at spirene sitter!!!

Skrevet

Gratulerer!! Krysser fingrene for at den klorer seg fast akkurat så lenge som den skal:)

Skrevet

Gratulerer sååå masse!!!! Dette fortjente du!! =)

Skrevet

Gratulerer så mye, dette er jo virkelig et EKTE mirakel :-) Masse lykke til.

Klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Får tårer i øynene når jeg tenker på at det er ett eller to små mirakler i magen :)

Vi hadde snakket om å ta en lang ppause etter dette forsøket. Mannen min mente at vi ikke kunne utsette kroppen min for dette mer. Ikke uten å vente en stund. Det har virkelig gått hardt utover kroppen dette her. Denne gangen ble jeg sykemeldt fra dag en på medisiner. Hvis ikke hadd ejeg nok ikke klart å gjennomføre dette. Og denne gangen gikk det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er så UTROLIG glad :D

Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Verdens beste julegave!! :o)

Skrevet

åååå så utrolig koselig å høre!!!

er det bare meg eller er det lykken som står oss alle bi her inne for tiden?

synes det bare er hyggelige meldinger hr som regel jeg!!!

Blir helt tårevåt i øynene av å lese her Mirakel!!!

Gratulere så masse!!!

krysser alt jeg kan, uten å snuble, for at den sitter i 9 mnd:D

Ha en riktig velsignet juletid:D

Skrevet

Tuuuuuuuuuuuuse takk...

Har hatt litt vondt i magen, så har vært litt redd. Men ser ut til at det har roet seg. Var ille for to dager siden. Men det har ikke kommet noe blod, så da satser vi på at alt er bra der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...